írd be a Keresésbe: Epsilon pack, ott van egy counter
Itt van: http://solidfiles.com/d/1XOL/Epsilon csinálta! [/quote]Ne scriptet kért,,Nyissunk meg egy új pwn-t és írjuk a következõket: #include <samp>#define KOLOR_ALMAZÖLD 0x80FF00FF#define KOLOR_PIROS 0xFF0000FFnew Count = 3; // a visszaszámlálás 3-tól kezdõdiknew CountText[3][5] ={\"~r~1\", // piros színû\"~y~2\", // sárga színû\"~g~3\" // zöld színû};public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(cmdtext, \"/countdown\", true)==0 && IsPlayerAdmin(playerid)) { // a visszaszámlálást elindító parancs{if(Count >= 3){CountDown();}else{SendClientMessage(playerid,KOLOR_PIROS, \"Várj amíg ez véget ér\");}}return 1;}return 0;} forward CountDown();public CountDown(){if (Count > 0){GameTextForAll( CountText[Count-1], 2500, 3);Count--;SoundForAll(1056);SetTimer(\"CountDown\", 1000, 0);}else{GameTextForAll(\"~g~RAJT!!\", 2500, 3); // zöld színûCount = 3;SoundForAll(1057);}return 1;}SoundForAll(sound){for (new i = 0, j = GetMaxPlayers(); i < j; i ++)if (IsPlayerConnected(i))PlayerPlaySound(i,sound,0.0,0.0,0.0);} Amikhez odairtam mi-mi azokat érdemes csak álítani, de ha már jobban értünk az ien értékekhez akkor bátran átírhatunk mást is.
#include <samp>#define KOLOR_ALMAZÖLD 0x80FF00FF#define KOLOR_PIROS 0xFF0000FFnew Count = 3; // a visszaszámlálás 3-tól kezdõdiknew CountText[3][5] ={\"~r~1\", // piros színû\"~y~2\", // sárga színû\"~g~3\" // zöld színû};public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(cmdtext, \"/countdown\", true)==0 && IsPlayerAdmin(playerid)) { // a visszaszámlálást elindító parancs{if(Count >= 3){CountDown();}else{SendClientMessage(playerid,KOLOR_PIROS, \"Várj amíg ez véget ér\");}}return 1;}return 0;} forward CountDown();public CountDown(){if (Count > 0){GameTextForAll( CountText[Count-1], 2500, 3);Count--;SoundForAll(1056);SetTimer(\"CountDown\", 1000, 0);}else{GameTextForAll(\"~g~RAJT!!\", 2500, 3); // zöld színûCount = 3;SoundForAll(1057);}return 1;}SoundForAll(sound){for (new i = 0, j = GetMaxPlayers(); i < j; i ++)if (IsPlayerConnected(i))PlayerPlaySound(i,sound,0.0,0.0,0.0);}
De nem mind egy hogy 3-tól számol vissza?? -.-