Annyi hülyeséget összehordtál Dfoglalo.. Meg is értem, hogy 1 hét alatt 100 hsz-ed összejött..
public timercount(playerid)
{
new vcount = 60;
GameTextForPlayer(playerid,vcount,3000,4);
vcount--;
return 1;
}
->
GM/FS elejére:
new vcount;
Amikor a Countert elindítod:
vcount = 60;
public timercount(playerid)
{
new str[32];
if(vcount == 0) format(str, sizeof(str), \"GO GO GO\");
else format(str, sizeof(str), \"%i\", vcount);
GameTextForAll(str,3000,4);
vcount--;
return 1;
}
++
KillTimer se ártana..
Amikor a SetTimer funkciót elindítod, mentsd a SetTimer értékét változóba..
timer = SetTimer(...);
és akkor
áá meguntam. Írok neked egy FS-t..
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
forward CountDown();
new countdown_count = -1;
new countdown_timer;
public CountDown() {
new str[32];
if(countdown_count > 0) format(str, sizeof(str), \"CountDown~n~%i\", countdown_count);
else str = \"CountDown~n~GO GO GO\";
GameTextForAll(str, 3000, 4);
countdown_count--;
if(countdown_count == 0) {
countdown_count = -1;
KillTimer(countdown_timer);
}
return 1;
}
CMD:countdown(playerid) {
if(countdown_count != -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba, jelenleg már fut egy visszaszámláló!\");
countdown_count = 60;
CountDown(); //Egybõl induljon..
countdown_timer = SetTimer(\"CountDown\", 1000, true);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, \"Elindítottál egy visszaszámlálót!\");
return 1;
}