#include <a_samp>forward eCount(); //ez ami engedélyezi az uj függvényt!new ec=-1,estr[128];public eCount() itt az uj függvény{if(ec == 1){ec = -1;for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++) if(IsPlayerConnected(integer) && IsPlayerInAnyVehicle(integer)) GameTextForPlayer(integer,\"~g~GO\",2000,5);return 1;}ec--;format(estr,128,\"%d\",ec);for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++)if(IsPlayerInAnyVehicle(integer) && IsPlayerConnected(integer)) GameTextForPlayer(integer,estr,1000,5);SetTimer(\"eCount\",1000,0);return 1;}public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) //Oda vamn irva hogy OnPlayerCommandText alá if (!strcmp(cmdtext, \"/count\", true)){if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"HIBA: Nincs elég pénzed a visszaszámlálás elinditásáhóz!\");if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Jármûben kell ülnöd!\");if(ec != -1) return SendClientMessage(playerid,0xEB000FFF,\"Már aktív egy visszaszámlálás! Várj!\");new pName[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));format(estr, sizeof(estr), \"Info: %s Elinditotta egy verseny-visszaszámlálást! (ára: $400)\", pName);SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, estr);GivePlayerMoney(playerid, -400);ec = 10;eCount();return 1;} else return 0; //zárás
#include <a_samp>#include <zcmd>forward eCount();new ec=-1,estr[128];public eCount(){if(ec == 1){ec = -1;for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++) if(IsPlayerConnected(integer) && IsPlayerInAnyVehicle(integer)) GameTextForPlayer(integer,\"~g~GO\",2000,5);return 1;}ec--;format(estr,128,\"%d\",ec);for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++)if(IsPlayerInAnyVehicle(integer) && IsPlayerConnected(integer)) GameTextForPlayer(integer,estr,1000,5);SetTimer(\"eCount\",1000,0);return 1;}
CMD:count(playerid, params[]){if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"HIBA: Nincs elég pénzed a visszaszámlálás elinditásáhóz!\");if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Jármûben kell ülnöd!\");if(ec != -1) return SendClientMessage(playerid,0xEB000FFF,\"Már aktív egy visszaszámlálás! Várj!\");new name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));format(estr, sizeof(estr), \"Info: %s Elinditotta egy verseny-visszaszámlálást! (ára: $100)\", name);SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, estr);GivePlayerMoney(playerid, -100);ec = 10;eCount();return 1;}
#include <a_samp>#include <zcmd>forward eCount();new ec=-1,estr[128];public eCount(){if(ec == 1){ec = -1;for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++) if(IsPlayerConnected(integer) && IsPlayerInAnyVehicle(integer)) GameTextForPlayer(integer,\"~g~GO\",2000,5);return 1;}ec--;format(estr,128,\"%d\",ec);for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++)if(IsPlayerInAnyVehicle(integer) && IsPlayerConnected(integer)) GameTextForPlayer(integer,estr,1000,5);SetTimer(\"eCount\",1000,0);return 1;} Ezt a mód elejére! CMD:count(playerid, params[]){if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"HIBA: Nincs elég pénzed a visszaszámlálás elinditásáhóz!\");if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Jármûben kell ülnöd!\");if(ec != -1) return SendClientMessage(playerid,0xEB000FFF,\"Már aktív egy visszaszámlálás! Várj!\");new name[MAX_PLAYER_NAME];GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));format(estr, sizeof(estr), \"Info: %s Elinditotta egy verseny-visszaszámlálást! (ára: $100)\", name);SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, estr);GivePlayerMoney(playerid, -100);ec = 10;eCount();return 1;} Ezt mindegy hova, csak ne egy függvénybe!UI: Egy kicsit eltolódott a script de az nem az én hibám, de a módban már jó lesz beírva.