GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Gang[St]e[R] - 2011. október 04. - 21:43:03
-
Üdv.
Ez a const tulajdon képpen micsoda?
Egyszer ZeRo segített egy dologban:
[pawn]new const Float: WeaponDamages[38] =
{
0.0, //ID 1
0.0, //ID 2
0.0, //ID 3
0.0, //ID 4
0.0, //ID 5
0.0, //ID 6
0.0, //ID 7
0.0, //ID 8
0.0, //ID 9
0.0, //ID 10
0.0, //ID 11
0.0, //ID 12
0.0, //ID 13
0.0, //ID 14
0.0, //ID 15
0.0, //ID 16
0.0, //ID 17
0.0, //ID 18
0.0, //ID 19
0.0, //ID 20
0.0, //ID 21
5.5, //ID 23
5.5, //ID 24
5.5, //ID 25
0.0, //ID 26
0.0, //ID 27
4.5, //ID 28
0.0, //ID 29
6.5, //ID 30
6.5, //ID 31
0.0, //ID 32
4.5, //ID 33
0.0, //ID 34
0.0, //ID 35
0.0, //ID 36
0.0, //ID 37
30.5, //ID 38
};[/pawn]
Itt is hazsnálni kellet a const, ez tulajdonképpen mi?
-
//ID 1...38-ig ezek sztem fegyver ID-k
-
XziBiT[\" post=182735\" timestamp=\"1317798063]
//ID 1...38-ig ezek sztem fegyver ID-k
[/quote]
Lebegõpontosan fegyver ID-k,hülyeséget ne mondjunk!?
-
Elnézést, ha hülyeséget mondok, de ezek szerintem a különbözõ fegyverek sebzési értéke.
Bocs még egyszer, ha hülyeséget mondtam. :( :-[
-
const = állandó. Állandó: Olyan tárolók amelyeknek csak a deklarálásnál lehet értéket adni és akkor kötelezõ is.
-
Ebben a változóban a legutolsó szám után kell vesszõ?
-
Nem kell.
const = állandó. Állandó: Olyan tárolók amelyeknek csak a deklarálásnál lehet értéket adni és akkor kötelezõ is.
Ahol tehetjük használjuk ezt a változók helyett, kevesebb memóriát foglal.
-
\" post=\"182912\" timestamp=\"1317839033\"]
Ebben a változóban a legutolsó szám után kell vesszõ?
[/quote]
Nem,mert ugye így nézne ki:
[pawn]
new const Float: WeaponDamages[38] = {0.0,0.1,};[/pawn]
És ez úgy nézne kb ki mintha:
[pawn]SetPlayerHealth(playerid, 100,);[/pawn]
-t írtál volna ;)
Szóval biztos hogy nem kell az utolsóhoz!