-
Sziasztok !
Azt szeretném megkérdezni, hogy lehetne megoldani, ha fel connectel akkor egy teljesen üres chatet kapjon ( clear chat ).
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ClearChat(playerid,10);
return 1;
}
stock ClearChat(playerid,count)
{
for(new i = 0; i < count; i++)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\" \");
}
}
De amikor fel csatlakozok.
[14:16:07] {FFFFFF}SA-MP {B9C9BF}0.3.7 {FFFFFF}Started
[14:16:10] Connecting to 127.0.0.1:7777...
[14:16:11] Connected. Joining the game...
[14:16:11]
[14:16:11]
[14:16:11]
[14:16:11]
[14:16:11]
[14:16:11]
[14:16:11]
[14:16:11]
[14:16:11]
[14:16:11]
[14:16:11] Connected to SA-MP Server
Jól láthatóan, elküldi azt a 10 üres sort, azonban a végére belöki azt a Connected to \"Szervernév\" dolgot.
Valami ötlet hogy küszöbölhetném ezt ki?
Szóval : Ha felconnectel, nyomjon egy clearchatet és ne lógjon bele semmi.
Köszönöm
-
Olyan nincs. Mikor-hogy írja ki, van, hogy még a connect előtt picivel berakja a connected szöveget, esetleg egy timert lehet ráállítani, de az se 100%. Nem olyan zavaró az :D
-
Esetleg 1 másodpercnél kisebb timer, hogy ha a játékos még nem lépett be, nyomja a clearchatet és akkor elvileg egy pillanatig fogja csak látni, bár nem értem miért olyan fontos ez :D
-
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"ClearChat\", 1, false, \"ii\", playerid, 20);
return 1;
}
forward ClearChat(playerid,count);
public ClearChat(playerid,count)
{
for(new i = 0; i < count; i++)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\" \");
}
}
-
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
for(new i = 0; i < 16; i++) SendClientMessage(playerid, -1,\" \");
return 1;
}