GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Mokus - 2012. szeptember 21. - 12:42:55

Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: Mokus - 2012. szeptember 21. - 12:42:55
Sziasztok.Flash mutatta hogy kell csinálni ha ennyi alá csökken az életed ki jöjjön az anim.
De amikor fel connectelek lépek kettõt be jön az anim és 100 az életem
Mit rontottunk el?
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20)
    {
    ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    return 1;
}
return 1;
}
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: 1ST_Chr - 2012. szeptember 21. - 13:05:12

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
    ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
return 1;
}
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: Flash - 2012. szeptember 21. - 13:07:27
OnPlayerSpawn alá szerintem hogy ClearAnimations(playerid);
E: vagy: if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED) return ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: Mokus - 2012. szeptember 21. - 13:13:35
Még mindig nem jó
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 21. - 13:27:18
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20.0)
 ;)
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: Mokus - 2012. szeptember 21. - 13:31:11
Még mindig nem jó  ezt nem hiszem el ahj
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: Flash - 2012. szeptember 21. - 13:37:36
Felejtsd el azt az OnPlayerUpdate-s megoldást, és próbáld ki ezt:
 
#include <a_samp>
new mokus[MAX_PLAYERS];
forward Ellenorzo(playerid);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KillTimer(mokus[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
mokus[playerid] = SetTimerEx(\"Ellenorzo\", 3000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
public Ellenorzo(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
}
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: Mokus - 2012. szeptember 21. - 13:47:28
Ugrok egyet és be jön az anim meg ha beirok egy parancsot akkor is
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: Flash - 2012. szeptember 21. - 15:06:52
public Ellenorzo(playerid)
{
        if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
        {
                ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
        }
        return 1;
}

 
így?
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: Mokus - 2012. szeptember 21. - 15:11:58
Még mindig lépek párat és be jön az anim :S
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: gergo107 - 2012. szeptember 21. - 16:00:41
Miért nem az
OnPlayerHealthChange

 alá?
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: kadaradam - 2012. szeptember 21. - 16:01:27
Mi ez a GetPlayerHealth(playerid),1 paraméter hiányzik!? :o
A függvény nem tér vissza értékkel,ezért el kell tárolni változóba.
 
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid,hp);
if(hp < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
        ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
Cím: Connectelek be jön az anim
Írta: Mokus - 2012. szeptember 21. - 16:09:46
kadaradam hova helyezzem a tied mert simán külön sorba azt teszem errorozik

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 21. - 16:33:03 )

Megy zárok köszi nagyon