-
Sziasztok.Flash mutatta hogy kell csinálni ha ennyi alá csökken az életed ki jöjjön az anim.
De amikor fel connectelek lépek kettõt be jön az anim és 100 az életem
Mit rontottunk el?
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20)
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
return 1;
}
-
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
return 1;
}
-
OnPlayerSpawn alá szerintem hogy ClearAnimations(playerid);
E: vagy: if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED) return ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
-
Még mindig nem jó
-
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20.0)
;)
-
Még mindig nem jó ezt nem hiszem el ahj
-
Felejtsd el azt az OnPlayerUpdate-s megoldást, és próbáld ki ezt:
#include <a_samp>
new mokus[MAX_PLAYERS];
forward Ellenorzo(playerid);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KillTimer(mokus[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
mokus[playerid] = SetTimerEx(\"Ellenorzo\", 3000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
public Ellenorzo(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
}
-
Ugrok egyet és be jön az anim meg ha beirok egy parancsot akkor is
-
public Ellenorzo(playerid)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
return 1;
}
így?
-
Még mindig lépek párat és be jön az anim :S
-
Miért nem az
OnPlayerHealthChange
alá?
-
Mi ez a GetPlayerHealth(playerid),1 paraméter hiányzik!? :o
A függvény nem tér vissza értékkel,ezért el kell tárolni változóba.
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid,hp);
if(hp < 20 && GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_WASTED)
{
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
}
-
kadaradam hova helyezzem a tied mert simán külön sorba azt teszem errorozik
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 21. - 16:33:03 )
Megy zárok köszi nagyon