public OnPlayerConnect(playerid) { SetTimerEx(\"HideChat\", 100, false, \"i\", playerid); return 1;}forward HideChat(playerid);public HideChat(playerid) { for(new x; x < 100; x++) SendClientMessage(playerid, -1, \" \"); return 1;}
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne hogy ugye ha felcsatlakozom a szerverre akkor kiír egy ilyesmit a szerver: Connect to HostNameNa most én ezt elszeretném tüntetni valahogy vagy esetleg feljebb pörgetni a chetbe úgy hogy ne látszódjon.Hogyan tudnám ezt megoldani?Elõre is köszönöm!
public OnPlayerConnect(playerid){ for(new i = 0; i < 30; i++) { SendClientMessage(playerid, -1,\" \"); } return 1;}
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne hogy ugye ha felcsatlakozom a szerverre akkor kiír egy ilyesmit a szerver: Connect to HostNameNa most én ezt elszeretném tüntetni valahogy vagy esetleg feljebb pörgetni a chetbe úgy hogy ne látszódjon.Hogyan tudnám ezt megoldani?Elõre is köszönöm! ennyi :)7403 public OnPlayerConnect(playerid){ for(new i = 0; i < 30; i++) { SendClientMessage(playerid, -1,\" \"); } return 1;} [/quote]Nem lesz jó. Még kifogja írni, hogy connected to Én megoldásom a jó. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 30. - 17:15:02 )Egyébként ha OnPlayerConnect-be lesznek a Sendclient-ek, azokat eltünteti az én megoldásom..Használd így.. public OnPlayerConnect(playerid) { //Mivel itt úgyérzékeli, hogy csak 1vminek kell lefutnia.. le is fut.. kiírja, hogy connected to blabla SetTimerEx(\"OnPlayerConnect_\", 100, false, \"i\", playerid); //elindítjuk a timert return 1;}forward OnPlayerConnect_(playerid);public OnPlayerConnect_(playerid) { for(new x; x < 100; x++) SendClientMessage(playerid, -1, \" \"); //törli az összes sort //Ide teheted be az OnPlayerConnect-es cuccaidat return 1;}
public OnPlayerConnect(playerid) { //Mivel itt úgyérzékeli, hogy csak 1vminek kell lefutnia.. le is fut.. kiírja, hogy connected to blabla SetTimerEx(\"OnPlayerConnect_\", 100, false, \"i\", playerid); //elindítjuk a timert return 1;}forward OnPlayerConnect_(playerid);public OnPlayerConnect_(playerid) { for(new x; x < 100; x++) SendClientMessage(playerid, -1, \" \"); //törli az összes sort //Ide teheted be az OnPlayerConnect-es cuccaidat return 1;}
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne hogy ugye ha felcsatlakozom a szerverre akkor kiír egy ilyesmit a szerver: Connect to HostNameNa most én ezt elszeretném tüntetni valahogy vagy esetleg feljebb pörgetni a chetbe úgy hogy ne látszódjon.Hogyan tudnám ezt megoldani?Elõre is köszönöm! ennyi :)7403 public OnPlayerConnect(playerid){ for(new i = 0; i < 30; i++) { SendClientMessage(playerid, -1,\" \"); } return 1;} [/quote]Nem lesz jó. Még kifogja írni, hogy connected to Én megoldásom a jó. [/quote]ha van egy kis laggja a gyereknek, akkor már az is kevés
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne hogy ugye ha felcsatlakozom a szerverre akkor kiír egy ilyesmit a szerver: Connect to HostNameNa most én ezt elszeretném tüntetni valahogy vagy esetleg feljebb pörgetni a chetbe úgy hogy ne látszódjon.Hogyan tudnám ezt megoldani?Elõre is köszönöm! ennyi :)7403 public OnPlayerConnect(playerid){ for(new i = 0; i < 30; i++) { SendClientMessage(playerid, -1,\" \"); } return 1;} [/quote]Nem lesz jó. Még kifogja írni, hogy connected to Én megoldásom a jó. [/quote]ha van egy kis laggja a gyereknek, akkor már az is kevés [/quote]Lesd meg a HSZ-em, ott volt a kutya elásva.