TogglePlayerControllable-re gondolsz?Igen arra.
Az mûködik? Megpróbálom... ;)
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SetTimer(\"ConnectTimer\", 4000, false);
public ConnectTimer(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
}
Nekem van egy tippem.Ezaz! Köszönöm, mûkszik ;D
Az egyik alap gamemódban lehet városokat választani hogy épp melyikbe spawnolja a játékost lesd ki abból hogy oldották meg.
grandlarc.pwn
És ha jól vettem ki akkor a
[pawn]
TogglePlayerSpectating(playerid,1);
[/pawn]
-el oldották meg.
Streamer_UpdateEx(playerid, 365.4394,2537.1997,16.6644);
WebSite\" post=\"159773\" timestamp=\"1311885469\"]
Igaza van zoleszka nak a Streamer Objekteket nem tölti be
Sima CreatePlayerObject el hozd létre
[/quote]
Nincs olyan hogy CreatePlayerObject ,CreateObject van ;)
E:ja de van,nem is tudtam sry
WebSite link=topic=13887.msg159773#msg159773 date=1311885469]Nincs olyan hogy CreatePlayerObject ,CreateObject van ;)
Igaza van zoleszka nak a Streamer Objekteket nem tölti be
Sima CreatePlayerObject el hozd létre
E:ja de van,nem is tudtam sry
[/quote]
Érdekes dolog de van, ha belegondolsz a streamer nem a global objecteket hozza létre és törli játékosonként hanem minden egyes játékosnak külön külön ezért a CreatePlayerObject funkciót használja és nem CreateObject-et. :D