if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 2)
CMD:unban(playerid,params[]){new IDD,string[128];format(string(sizeof(string),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));if(IsPlayerConnected(playerid)){ if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >=2) { if(IsPlayerConnected(IDD)) { if(sscanf(params,\"u\",IDD))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /unban [Játékos ID/NÉV]\"); dini_IntSet(string, \"bannolva\", 0);//Változó neve SendRconCommand(string); SendRconCommand(\"reloadbans\"); }}}return 1;}
CMD:unbanip(playerid,params[]){ new string[128]; if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 2) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[Hiba]: Nem vagy 3 színtû adminisztrátor!\"); if(sscanf(params,\"u\", params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HASZNÁLAT: /unbanip [iP]\"); format(string, sizeof(string), \"unbanip %s\", params); SendRconCommand(string); SendRconCommand(\"reloadbans\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTGREEN,\"IP cím unbannolva.\"); return 1;}
@Shade: az id-t nem lehet unbannolni @Zyzu: tiedben van 1pici elírás a SCM nél. + ez a cmd ugyan azt tudja, mint az rclon unbanip szép azért
dcmd_ban(playerid,params[]) {if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 7) { new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /ban [playerid] [indok]\"); if(!strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Kihagytad az indokot\"); new player1, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; player1 = strval(tmp); if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && player1 != playerid && (PlayerInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) ) { GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername)); GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname)); new year,month,day,hour,minuite,second; getdate(year, month, day); gettime(hour,minuite,second); CMDMessageToAdmins(playerid,\"BAN\"); format(string,sizeof(string),\"%s ki let banolva %s által [indok: %s] [Dátum: %d/%d/%d] [idõ: %d:%d]\",playername,adminname,params[2],day,month,year,hour,minuite); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,string); SaveToFile(\"BanLog\",string); print(string); if(udb_Exists(PlayerName2(player1)) && PlayerInfo[player1][LoggedIn] == 1) dUserSetINT(PlayerName2(player1)).(\"banned\",1); format(string,sizeof(string),\"%s Adminisztrátor bannolt a szerverröl . Indok: %s\", adminname, params[2] ); return BanEx(player1, string); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"A játékos nincs csatlakozva, vagy magadat akartad, vagy magasabb szintû az admint!\");} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem vagy elég magas szintû a parancs használásához!\");} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem vagy elég magas szintû a parancs használásához!\");}
dUserSetINT(PlayerName2(player1)).(\"banned\",1);
dUserSetINT(PlayerName2(player1)).(\"banned\",0);
dcmd_unban(playerid, params[]) { if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[Hiba]: Nem vagy regisztrválva vagy bejeletkezve!\"); if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 4) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[Hiba]: Nem vagy 4 színtû adminisztrátor a használatához!\"); if (sscanf(params, \"s[128]\", params[0])) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HASZNÁLAT: {33CCFF}/unban [Játékos Neve]\" ); new file[ 128 ], string[128], pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME); format( file, 128, \"/ladmin/users/%s.sav\", params[0] ); if ( !udb_Exists( params[ 0 ] ) ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_ULTRARED, \"[Hiba]: Nem létezik ilyen karrakter az adatbázisban!\" ); dUserSetINT( params[0] ).( \"Banned\", 0 ); PlayerPlaySound( playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0 ); format(string,sizeof string,\"Adminisztrátor %s unbanolta a szerverrõl %s játékost!\",pName, params[0]); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string); return 1; }
C:\\Documents and Settings\\Robi\\Desktop\\Uj szerver\\filterscripts\\Pmute.pwn(111) : warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding levelPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning.