Zene leadás :
public OnPlayerRequestClass ( playerid , classid ) // Karakter választás
{
// Elindítjuk a zenét
PlayerPlaySound ( playerid , 1062 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid ) // A játékos lerakása ( spawn )
{
// Leállítjuk a zenét.
PlayerPlaySound ( playerid , 1063 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
return 1;
}
Hang leadás:
public OnPlayerText ( playerid , text [ ] ) // D3DChatBoxLoader( *INPUT)
{
PlayerPlaySound ( playerid , 1054 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
return 1;
}
Hang / Zene lista : http://wiki.sa-mp.com/wiki/SoundID
Ha zenét választasz akkor leállításakkor adj hozzá +1-et. Hangokhoz nem kell.
Tegyük fel hogy leakarod játszani a zenét ( legyen : SOUND_GOGO_TRACK_START - 1062 )
Ezt leakarom játszani karakter választáskor ( OnPlayerRequestClass )
PlayerPlaySound ( playerid , 1062 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
Ha azt akarom hogy hagyja abba mikor lespawnolt akkor a musicid-hez ( SOUND_GOGO_TRACK_START - 1062 )
vagyis az 1062-es adok +1-et hogy abbahagyja a hangot, így az 1063-al leállíthatod. És így van a többivel is.
PlayerPlaySound ( playerid , 1063 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
Tegyük fel hogy leakarod játszani a zenét ( legyen : SOUND_GOGO_TRACK_START - 1062 )
Ezt leakarom játszani karakter választáskor ( OnPlayerRequestClass )
PlayerPlaySound ( playerid , 1062 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
Ha azt akarom hogy hagyja abba mikor lespawnolt akkor a musicid-hez ( SOUND_GOGO_TRACK_START - 1062 )
vagyis az 1062-es adok +1-et hogy abbahagyja a hangot, így az 1063-al leállíthatod. És így van a többivel is.
PlayerPlaySound ( playerid , 1063 , 0.0 , 0.0 , 10.0 ) ;
Jaa így értetted :D Okés ezt igy értem :D csak aszittem másra érted köszi a segícséget mamár nincs kedvem ezzel bajlódni majd holnap de köszi :)!!
Mike\" post=\"150533\" timestamp=\"1308778829\"]
Ezt ismerem :D ezt használom.
De nekem úgy kellene, hogy skinválasztáskor szóljon az én általam berakott zene.
[/quote]
Igazat megmondva, nem igazán próbáltam még ki, de talán ezeket próbáltad?
Audio_Play ( playerid , audioid , bool:pause = false , bool:loop = false , bool:downmix = false ) ;
Audio_Stop ( playerid , handleid ) ;
Használat:
public OnPlayerRequestClass ( playerid , classid )
{
// Elindítjuk a zenét
Audio_Play ( playerid , \"default_pack\" ) ;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid ) // A játékos lerakása ( spawn )
{
// Leállítjuk a zenét.
Audio_Stop ( playerid , 1 ) ;
return 1;
}
[default_pack]
1 = song1.mp3
archive = CR
archive = SCRIPT