public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid ) return SpawnPlayer ( playerid );
if ( strcmp(\"/pweps\", cmdtext, true ) == 0 ){ ForceClassSelection ( playerid ); SetPlayerHealth ( playerid,0.0 ); return 1;}
Mivel a Spawn Player nem kell oda,teljesen felesleges.
Hi.Azt hogy oldom meg, hogy ugye van az onplayerrquestclass függvény. oda kell h ha skintvált akkor hol van stb...Nos én azt szeretném, hog mikor belép a játékra lerakja mintha mi sem történt volna, nem rakja skinváltoba mint ahogy az szokott lenni szerverekre csatlakozáskor, hanem ha beir egy parancsot akkor rakja skinváltoba.ez egyszerü csak nemjövök rá h kellene.mer ha a requestclasst kitöltöm h hova rakja stb akk meg már connectnél odarakja :Spls help [/quote]A 2. problémádnál már neked is variálnod kell, hogy muködjön. Azzal lesz a gond, hogy a OnPlayerRequestClass függvény tartalma nem tud nefutni mert visszatértünk a SpawnPlayer függvénnyel.Ezért a következo megoldást javaslom.: public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid ) { SpawnPlayer ( playerid ); //ide a függvény többi tartalmát return 1;}
public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid ) { SpawnPlayer ( playerid ); //ide a függvény többi tartalmát return 1;}
Mivel a Spawn Player nem kell oda,teljesen felesleges. Hát nem éppen, mielott szólsz olvasd el a kérést... Hi.Azt hogy oldom meg, hogy ugye van az onplayerrquestclass függvény. oda kell h ha skintvált akkor hol van stb...Nos én azt szeretném, hog mikor belép a játékra lerakja mintha mi sem történt volna, nem rakja skinváltoba mint ahogy az szokott lenni szerverekre csatlakozáskor, hanem ha beir egy parancsot akkor rakja skinváltoba.ez egyszerü csak nemjövök rá h kellene.mer ha a requestclasst kitöltöm h hova rakja stb akk meg már connectnél odarakja :Spls help [/quote]A 2. problémádnál már neked is variálnod kell, hogy muködjön. Azzal lesz a gond, hogy a OnPlayerRequestClass függvény tartalma nem tud nefutni mert visszatértünk a SpawnPlayer függvénnyel.Ezért a következo megoldást javaslom.: public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid ) { SpawnPlayer ( playerid ); //ide a függvény többi tartalmát return 1;} [/quote]Bocs nem figyeltem.
Hi.Azt hogy oldom meg, hogy ugye van az onplayerrquestclass függvény. oda kell h ha skintvált akkor hol van stb...Nos én azt szeretném, hog mikor belép a játékra lerakja mintha mi sem történt volna, nem rakja skinváltoba mint ahogy az szokott lenni szerverekre csatlakozáskor, hanem ha beir egy parancsot akkor rakja skinváltoba.ez egyszerü csak nemjövök rá h kellene.mer ha a requestclasst kitöltöm h hova rakja stb akk meg már connectnél odarakja :Spls help [/quote]A 2. problémádnál már neked is variálnod kell, hogy muködjön. Azzal lesz a gond, hogy a OnPlayerRequestClass függvény tartalma nem tud nefutni mert visszatértünk a SpawnPlayer függvénnyel.Ezért a következo megoldást javaslom.: public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid ) { SpawnPlayer ( playerid ); //ide a függvény többi tartalmát return 1;} [/quote]Bocs nem figyeltem.
new bool:Spawned [ MAX_PLAYERS ];public OnPlayerConnect ( playerid ){ Spawned [ playerid ] = false; return 1;}public OnPlayerRequestClass ( playerid, classid ) { if ( Spawned [ playerid ] == false ) return SpawnPlayer ( playerid ); // Ide jöhet a többi cucc; kamera stb.. return 1;}public OnPlayerSpawn ( playerid ){ Spawned [ playerid ] = true; return 1;}
// mód elejérenew bool:spawned[MAX_PLAYERS];public OnPlayerConnect(playerid) {spawned[playerid] = false;return 1;}public OnPlayerSpawn(playerid) {spawned[playerid] = true;return 1;}public OnPlayerRequestClass( playerid, classid ) {if(spawned[playerid] = false) return SpawnPlayer(playerid);return 1;}