GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Izmosta - 2013. Július 31. - 04:01:37

Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: Izmosta - 2013. Július 31. - 04:01:37
Üdv!
Nekem mindig hajnali 4 óra körül kell témát nyitnom igen... :D
Na, szóval elkezdtem csinálni egy játékmódot, amit ma vagy holnap publikálni is fogok, mind1... :D
Az lenne a probléma, hogy el kellene távolítani CJ-t a skinek közül, a skinválasztónál...
Ez sajnos úgy nem lett meg hogy eltávolítottam az AddPlayerClass kódját. :(
Szeretnék segítséget kérni, hogy hogy kellene ezt megvalósítani!
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: csocsa - 2013. Július 31. - 15:06:45
Pedig úgy jónak kell lennie.
Lehet hogy egy Filterscript miatt rossz.
Próbáld meg scriptek nélkûl.
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: BoOy - 2013. Július 31. - 17:40:19
Idézetet írta: csocsa date=1375276005\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40665\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pedig úgy jónak kell lennie.
Lehet hogy egy Filterscript miatt rossz.
Próbáld meg scriptek nélkûl.
 
Ahogy mondta csocsa, ha nincs beállítva az AddPlayerClass akkor hogy van ott Szídzsé?
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: Izmosta - 2013. Július 31. - 18:39:09
Akkoris ott van... Pedig nincs benne az AddPlayerClass-ja.
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: BoOy - 2013. Július 31. - 18:51:46
PM-be küldd el a kódot :)
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: csocsa - 2013. Július 31. - 20:41:39
Talán az OnPlayerSpawn alatt lehet van olyan funkció, hogy SetPlayerSkin.
De ha az sincs, akkor nem tudom hogy csináltad...
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: Shady - 2013. Július 31. - 20:51:58
Talán azért van mivel nincsenek berakva skinek a szerveredbe és ezért a 0. ID-t állítja be mert az az elsö ID szám... A 0 pedig a CJ.
Találj ki valami skint az OnPlayerSpawnhoz. SetPlayerSkin(playerid, skinid);
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: BoOy - 2013. Július 31. - 21:14:08
Idézetet írta: Shady date=1375296718\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40665\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Talán azért van mivel nincsenek berakva skinek a szerveredbe és ezért a 0. ID-t állítja be mert az az elsö ID szám... A 0 pedig a CJ.
Találj ki valami skint az OnPlayerSpawnhoz. SetPlayerSkin(playerid, skinid);
 
õõõ wat?  ???
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: Izmosta - 2013. Július 31. - 21:29:48
Adok egy pár képet és kódot:
Ha SetPlayerSkin-hez beállítom az 5-öst, akkor minden skin amit beraktam, az 5-ös számú skinnel kezd.
De CJ még mindig benne van. Pedig nézzétek csak meg az utolsó kódot... Nincs benne 0-val kezdődő!
Cj-nek, meg ennek a nagy macinak nincsen spawn koordinátája, ezért az alap kezdőhelyre rak, lv-be ebbe a kis sikátorba vagy mibe.
A többi skint, amiket beraktam, azokat Las Barraccas-ba spawnolja le... (ami jó dolog, mivel oda van beállítva)
De CJ meg a maci esetében, nem jó dolog!!!
\"Skin_5.png\"
\"219s.png\"
\"j0kn.png\"
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerMoney(playerid, PocketMoney);
SetPlayerInterior(playerid,0);
TogglePlayerClock(playerid,1);
SetPlayerSkin(playerid,5);
return 1;
}

 

// Játékos skinek
AddPlayerClass(32,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(10,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(33,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(31,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(34,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(38,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(62,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(39,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(78,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(77,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(79,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(89,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(94,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(129,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(95,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(130,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(128,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(131,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(135,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(157,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(137,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(196,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(156,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(197,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(158,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(198,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(159,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(199,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(160,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(201,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(162,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(231,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(162,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(232,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
AddPlayerClass(200,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(10,-892.1331,1561.3285,25.8237,170.6601,10,0,30,600,25,30); // nyanya spawn
// +3 tata spawn mert kevés a nyanya és több a tata :D
AddPlayerClass(229,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(235,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
AddPlayerClass(249,-730.0091,1457.6890,18.1671,51.9056,14,0,31,500,32,300); // tata spawn
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: csocsa - 2013. Július 31. - 21:39:18
OnPlayerRequestClass kódot is linkeld szerintem, lehet ott a hiba.
Viszont szerintem egy script a hibás...
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: Izmosta - 2013. Július 31. - 21:49:42
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
return 1;
}
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,14);
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}
public GameModeExitFunc()
{
GameModeExit();
}
public OnGameModeInit()
{
 
AllowInteriorWeapons(1);
UsePlayerPedAnims();
SetGameModeText(\"[HUN]Tata Nyanya MOD\");
ShowPlayerMarkers(1);
ShowNameTags(1);

 

filterscripts VegtelenNitro count.by.gostop attachments skinchanger TeleportMaker_v2 Kilometraj stuntpark ladmin4 Anims vspawn
Cím: CJ skin eltávolítása.
Írta: csocsa - 2013. Július 31. - 21:55:04
Èrdekes. Nemtudom hogy csináltad ezt.
Nézd át a scripteknél, hogy nincs-e hozzáadva valamelyikben a 0-ás Skin ID az AddPlayerClass funkcióban.
Ennyit tudok segíteni...