Sziasztok kedves fórumozók!
Elakadtam egy részben a bejelentkezés \"login\" screen-nél.
Azt szeretném megcsinálni, hogy egy specator kamera mozogjon X-bõl Y-ba és ha XY -ba elért , következõ Z-bõl - X-be és így tovább.
Azt gondolom, a OnPlayerRequestClass -hoz kell megírni de nembiztos hogy így van.
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, -2158.8599,-2442.0439,23.6250);
InterpolateCameraPos(playerid, -2226.2224,-2097.9243,136.1685, -1951.7788,-2556.9270,109.9781, 20000, CAMERA_MOVE);
InterpolateCameraLookAt(playerid, -2158.8599,-2442.0439,30.6250, -2158.8599,-2442.0439,30.6250, 20000, CAMERA_MOVE);
InterpolateCameraPos(playerid, 1939.001342, -1758.080078, 14.077183, 1932.320922, -1791.591430, 14.410156, 5000, CAMERA_MOVE);
InterpolateCameraLookAt(playerid, 1934.425537, -1760.081665, 14.312680, 1929.826293, -1787.264282, 14.180976, 5000, CAMERA_MOVE);
return 1;
}
Konkrétan ezt így használva mûködik X-bõl Y-ba viszont ha belépek a karakterre mindig meghal a karakter. És ezzel még az a baj hogy csak 1 XY-t mozdul és nem mozog a következõ ZY.
Tudnátok segiteni hogy mit rontottam el? Csak egy háttérspecatort szeretnék berakni de bugos mert meghal a karakter.
Segítségeket elõre is köszönöm!