Szerző Téma: Civil rendõr  (Megtekintve 1176 alkalommal)

Civil rendõr
« Dátum: 2011. január 29. - 10:22:50 »
0 Show voters
Hello
Lenne egy komoly problámám a civil rendõr kocsikkal sok hibát ír ki meg minden :S
Beillesztem az egész scriptet és az lenne a nagy kérésem, hogy ha lenne valaki aki megcsinálná nekem, hogy a hibákat kivenné és ha azt meglehet oldani, hogy csak Sultanon és Washington legyen tehát elvileg a többit ki kéne törölni a scriptbõl. Természetesen nem most azonnal kell de ha Vasárnap estére, vagy Hétfõre kész lenne annak nagyon örülnék mert ki szeretném próbálni, hogy milyen de sajnos nekem hibát ír... :(
Elõre is nagyon köszönöm a segítséget!
Itt egy link.:    http://data.hu/get/3451820/SPU-cicilian_police.pwn
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 29. - 10:25:22 írta Zsolt01 »

Civil rendõr
« Válasz #1 Dátum: 2011. január 29. - 16:59:09 »
0 Show voters
Bocsi a dupla postért de akkor valaki lenne szíves megcsinálni nekem?
Ha igen akkor kérem írjon és várok.

Nem elérhető Coole

  • 159
    • Profil megtekintése
Civil rendõr
« Válasz #2 Dátum: 2011. január 29. - 17:11:45 »
0 Show voters
Figyi.
Ingyen nemszoktak ijen dolgokat csinálni,persze aki kocka és egész nap gépelött van,és nincs más dolga az megcsinálja :)
De ha egy jó scriptet akarsz kapni,akkor SZERINTEM (és ez csak az én véleményem) nyulj kicsit bele abba a malac persejbe...

Civil rendõr
« Válasz #3 Dátum: 2011. január 29. - 21:49:26 »
0 Show voters
Nem egy zsír új scriptet kértem mindenféle fullos dologgal, hanem csak annyit, hogy egy hozzáértõ ember legyen szíves és szedje ki nekem a meglépni scriptbõl a sultánt és a Washington jármûvet szirénával együtt ami már bele van írva..  és ha az a pár autó hibás akkor javítsa ki nekem.  Nem értek ehez annyira de egy olyan embernek aki otthon el scriptelget magában és van ideje akkor csinálja meg nekem. Még azt is írtam, hogy elég ha hétfõre összerakja de ha több idõ akkor nekem az se baj lehet szerda, csütörtök akármi épp azért mert ez egy szívesség kérés. Remélem valaki segít ennyiben. Neki viszont elõre köszönöm!

Nem elérhető Coole

  • 159
    • Profil megtekintése
Civil rendõr
« Válasz #4 Dátum: 2011. január 29. - 21:59:18 »
0 Show voters
Ez csak a véleményem volt :) Am biztos segitenek majd :)

Civil rendõr
« Válasz #5 Dátum: 2011. január 31. - 23:13:20 »
0 Show voters
Akkor senk se tud segíteni? Mert akkor zárom a témát. :/

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Civil rendõr
« Válasz #6 Dátum: 2011. február 01. - 08:20:03 »
0 Show voters
Tehát akkor csak Sultan és Washington, vagy azokon kívûl minden?

Civil rendõr
« Válasz #7 Dátum: 2011. február 01. - 12:14:50 »
0 Show voters
Csak Sultan és Washington, a többi törölhetõ. Meg tudod csinálni?

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Civil rendõr
« Válasz #8 Dátum: 2011. február 01. - 12:39:32 »
0 Show voters

#include <a_samp>
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define DIALOG1_MSG \"Sultan [mûszerfal]\\nSultan [tetõ]\\n\\nWashington [mûszerfal]\\nWashington [tetõ]\"
new IsSpu[MAX_VEHICLES] = 0;
new Lamp[MAX_VEHICLES] = 0;
new light[MAX_VEHICLES];
enum Coords
{
SPU,
    VehicleID,
    Float:X,
    Float:Y,
    Float:Z,
};
new Offsets[33][Coords] = {
        {1, 560, 0.398071289,0.75390625,0.43879509}, // Sultan [mûszerfal]
        {2, 560, -0.35644531250, 0.0388183593, 0.863788605}, // Sultan [tetõ]
        {3, 421, 0.421691895, 0.804931641, 0.256482124}, // Washington [mûszerfal]
        {4, 421, -0.323303223, 0.0207519532, 0.731482506}, // Washington [tetõ]
};
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/spu\", cmdtext, true) == 0)
    {
       #if defined ADMIN_USE
       if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
        #endif
        #if defined POLICE_USE
        if(GetPlayerSkin(playerid) != 280 && GetPlayerSkin(playerid) != 281 && GetPlayerSkin(playerid) != 282 && GetPlayerSkin(playerid) != 283 && GetPlayerSkin(playerid) != 284 && GetPlayerSkin(playerid) != 285 && GetPlayerSkin(playerid) != 286 && GetPlayerSkin(playerid) != 287 && GetPlayerSkin(playerid) != 288) return 1;
        #endif
        ShowPlayerDialog(playerid, 1123, DIALOG_STYLE_LIST, \"Civil kocsira szeretnél szirénát?\", DIALOG1_MSG, \"Szeretnék!\", \"Nem!\" );
        return 1;
}
if (strcmp(\"/destroyspu\", cmdtext, true) == 0)
{
       #if defined ADMIN_USE
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 1;
        #endif
        #if defined POLICE_USE
        if(GetPlayerSkin(playerid) != 280 && GetPlayerSkin(playerid) != 281 && GetPlayerSkin(playerid) != 282 && GetPlayerSkin(playerid) != 283 && GetPlayerSkin(playerid) != 284 && GetPlayerSkin(playerid) != 285 && GetPlayerSkin(playerid) != 286 && GetPlayerSkin(playerid) != 287 && GetPlayerSkin(playerid) != 288) return 1;
        #endif
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
           new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
            if(IsSpu[vid] > 0)
            {
               IsSpu[vid] = 0;
                if(Lamp[vid] == 1)
                  {
                    DestroyObject(light[vid]);
                    Lamp[vid] = 0;
      }
                DestroyVehicle(vid);
                return 1;
   }
            else
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy megfelelõ típusú kocsiban!\");
              }
        }
        return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response == 1 && dialogid == 1123)
{
switch(listitem)
        {
            case 0:
            {
      new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
                for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
                {
                   if(Offsets[sPU] == 1)
                    {
                       new vehicleid=CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, angle, 0, 0, -1);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
                        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
                        LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));
                        light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                        AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                        Lamp[vehicleid] = 1;
                        IsSpu[vehicleid] = 1;
         }
            }
            }
            case 1:
            {
      new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
                for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
                {
                   if(Offsets[sPU] == 2)
                    {
                       new vehicleid=CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, angle, 0, 0, -1);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
                        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
                        LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));
                        light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                        AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                        Lamp[vehicleid] = 1;
                        IsSpu[vehicleid] = 2;
         }
            }
            }
            case 2:
            {
      new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
                for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
                {
                   if(Offsets[sPU] == 3)
                    {
                       new vehicleid=CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, angle, 0, 0, -1);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
                        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
                        LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));
                        light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                        AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                        Lamp[vehicleid] = 1;
                        IsSpu[vehicleid] = 3;
         }
            }
            }
   case 3:
            {
      new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle;
                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
                for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
                {
                   if(Offsets[sPU] == 4)
                    {
                       new vehicleid=CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, angle, 0, 0, -1);
                        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
                        SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));
                        LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));
                        light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                        AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                        Lamp[vehicleid] = 1;
                        IsSpu[vehicleid] = 4;
         }
            }
            }
}
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION))
{
VehicleLightSwitch(playerid);
}
return 1;
}
AddSPU(spuid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rotation, color1, color2, lightonoroff)
{
if(lightonoroff == 1)
    {
       for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
        {
           if(Offsets[sPU] == spuid)
           {
           new vehicleid = CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, rotation, color1, color2, -1);
      Lamp[vehicleid] = 1;
      IsSpu[vehicleid] = spuid;
      light[vehicleid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
      AttachObjectToVehicle(light[vehicleid], vehicleid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
      printf(\"AddSPU(%d), sikeresen megcsinálva!\", spuid);
      return 1;
   }
}
}
    if(lightonoroff == 0)
    {
       for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
        {
           if(Offsets[sPU] == spuid)
            {
               new vehicleid = CreateVehicle(Offsets[VehicleID], x, y, z, rotation, color1, color2, -1);
                Lamp[vehicleid] = 0;
                IsSpu[vehicleid] = spuid;
                printf(\"AddSPU(%d), sikeresen megcsinálva!\", spuid);
                return 1;
   }
}
}
    return 1;
}
VehicleLightSwitch(playerid)
{
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(vid == INVALID_VEHICLE_ID) return 1;
    if(IsSpu[vid] != 0)
    {
       if(Lamp[vid] == 1)
        {
           DestroyObject(light[vid]);
            Lamp[vid] = 0;
            return 1;
}
        if(Lamp[vid] == 0)
        {
           for(new i=0; i<sizeof(Offsets); i++)
            {
               if(Offsets[sPU] == IsSpu[vid])
                {
                   light[vid] = CreateObject(18646,Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 96.0);
                    AttachObjectToVehicle(light[vid], vid, Offsets[X], Offsets[Y], Offsets[Z], 0.0, 0.0, 0.0);
                    Lamp[vid] = 1;
                }
            }
           return 1;
        }
}
return 1;
}

Civil rendõr
« Válasz #9 Dátum: 2011. február 01. - 12:49:43 »
0 Show voters
7error
Na mind1 beraktam egy neon scriptet és abban lehet szirénát tenni a tetõre.. :) Azért köszi
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 01. - 15:45:38 írta Zsolt01 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal