GTA Közösség - A magyar GTA fórum
		San Andreas Multiplayer (SA-MP / Open.mp) => SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Disaster3 - 2012. augusztus 28. - 16:55:35
		
			
			- 
				Van ez a Cinematic camera mover script, a hivatalos fórumon: találtam http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=329813 Szóval leszedtem a scriptet, az fs-ek közé beraktam a cameraeditor.pwn-t és amx-et,  cameraeditor.inc-et bemásoltam a pawno/include-be, servercfg-be beírtam az fs-t na.. szóval az alapokat meg csináltam, de semelyik parancsra sem reagál, amit leírtak. Readme-ben ez állt:  
 
 Made my southclaw :)
 Simple copy the two folders into your server directory, put the filterscript in your server.cfg line
 When you want to use the camera sequences in your main script, put
 #include <CameraMover>
 at the top of your gamemode (Below \"#include <a_samp>\") now you can use LoadCameraMover() to load camera data.
 Return this function to a variable:
 myCamVar = LoadCameraMover(\"Location\");
 Now you can use this variable in functions like
 PlayCameraMover(myCamVar);
 If there are any bugs or you need help setting up or using this script, let me know on the forums,
 In the form of a PM, profile message or post on the release topic!
 Thank you for using this script! Enjoy :)
 [/quote]
 Talán ezzel kell csinálni valamit? Vagy mit basztam el?
 
- 
				Próbáld meg ugy hogy GM-nek egy alap LVDM-et raksz be és ugy beirod a server.cfg,be a FS nevét és ugy felmész az alap szeróra.
			
- 
				Minek? A mostani jó, nem hiszem hogy ez lesz a baja..
			
- 
				Nekem már volt ez a baja a TextDraw csináloval.
 pl volt az RP szeróm és a server.cfg bele irtam a FS hez a TExtDraw csinálót és nem reagált a parancsra de beraktam az LVDM modot vagy mindegy milyen alap mód és jó is lett.
- 
				Nekem már volt ez a baja a TextDraw csináloval.
 pl volt az RP szeróm és a server.cfg bele irtam a FS hez a TExtDraw csinálót és nem reagált a parancsra de beraktam az LVDM modot vagy mindegy milyen alap mód és jó is lett.
 
 
 Ha a TextDraw Editor dialóg alapú volt akkor lehetséges hogy a hiba az volt hogy a szkirptben illetve a módban volt már meg egyezõ Dialog ID.