-
Sziasztok!
Elsõnek csináltam önnállóan egy ciklusos parancsot. Egy adott parancs mintájára próbáltam elkészítenik, de 2órás gondolkofás után sem jöttem rá mi lehet a baj.
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true)
{
new model, type,vw;
if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\");
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz; // Létrehozzul a változókat
GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
for(new i = 0; i < MAX_PICKUPS; i++)
format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
if(!fexist(pickupmentes)) dini_Create(pickupmentes), break;
else continue; // Ha létezik a file
{
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
}
}
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
-
sztem
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true)
{
new model, type,vw;
if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\");
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz; // Létrehozzul a változókat
GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
if(!fexist(pickupmentes)) dini_Create(pickupmentes);
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
}
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
[mod]Javítottam helyetted a
taget
tagre![/mod]
-
-
sztem
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true)
{
new model, type,vw;
if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\");
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz; // Létrehozzul a változókat
GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
if(!fexist(pickupmentes)) dini_Create(pickupmentes);
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
}
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
Javítottam helyetted a
taget
tagre!
Ez így nem jó, mert nem megy végig a ciklus, és nem nézi meg az utolsó mentési számot és nem ahhoz képest ment le
-
***d bocs
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true)
{
new model, type,vw;
if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\");
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz; // Létrehozzul a változókat
GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
pickupmentes[0] = EOS;
for(new i = 0; i < MAX_PICKUPS; i++) {
format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
if(!fexist(pickupmentes)) dini_Create(pickupmentes), break;
else continue; // Ha létezik a file
}
if(!strlen(pickupmentes)) return 1; // nem sikerült formázni :o
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
}
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
[gmod]Javítottam helyetted a
taget
tagre![/gmod]
-
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true)
{
new model, type,vw;
if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\");
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz; // Létrehozzul a változókat
GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
pickupmentes[0] = EOS;
for(new i = 0; i < MAX_PICKUPS; i++)
{
format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
if(!fexist(pickupmentes)) dini_Create(pickupmentes), break;
else continue; // Ha létezik a file
}
if(!strlen(pickupmentes)) return 1; // nem sikerült formázni :o
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
}
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\KrisT szerverÚjra\\gamemodes\\KrisT-RPG.pwn(2909) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\KrisT szerverÚjra\\gamemodes\\KrisT-RPG.pwn(2909) : warning 215: expression has no effect
Ezt irja
[mod]Javítottam helyetted a
taget
tagre![/mod]
-
Én így képzelném el:
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true)
{
new model, type,vw;
if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\");
new Float:posx, Float:posy, Float:posz, pickupmentes[64]; // Létrehozzul a változókat
GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
new bool:van = false;
for(new i = 0; i < MAX_PICKUPS; i++)
{
format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
if(!fexist(pickupmentes)) dini_Create(pickupmentes), van = true, break;
else continue; // Ha létezik a file
}
if(van)
{
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
}
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
-
Én így képzelném el:
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true)
{
new model, type,vw;
if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\");
new Float:posx, Float:posy, Float:posz, pickupmentes[64]; // Létrehozzul a változókat
GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
new bool:van = false;
for(new i = 0; i < MAX_PICKUPS; i++)
{
format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
if(!fexist(pickupmentes)) dini_Create(pickupmentes), van = true, break;
else continue; // Ha létezik a file
}
if(van)
{
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
}
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
Erre is hibát ír ki, a dini_Create sorra
-
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(!Belepve[playerid]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == false) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
new model, type, vw;
if(sscanf(params,\"iii\",model,type,vw)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /spickup [PickupID] [Tipus] [vw(normál: 0]\");
new Float:posx, Float:posy, Float:posz, pickupmentes[64];
GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
new bool:van = false;
for(new i = 0; i < MAX_PICKUPS; i++)
{
format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i);
if(!dini_Exists(pickupmentes))
{
dini_Create(pickupmentes);
van = true;
break;
}
else continue;
}
if(van)
{
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx);
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy);
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
}
return 1;
}
-
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(!Belepve[playerid]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == false) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
new model, type, vw;
if(sscanf(params,\"iii\",model,type,vw)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /spickup [PickupID] [Tipus] [vw(normál: 0]\");
new Float:posx, Float:posy, Float:posz, pickupmentes[64];
GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
new bool:van = false;
for(new i = 0; i < MAX_PICKUPS; i++)
{
format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i);
if(!dini_Exists(pickupmentes))
{
dini_Create(pickupmentes);
van = true;
break;
}
else continue;
}
if(van)
{
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx);
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy);
dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
}
return 1;
}
Mûködik, köszönöm! :)
-
[mod]Zárok![/mod]