if (sscanf(params,\"i\", id)) return SendClientMessage(playerid,SZURKE, \"Használat: /getv [V-s kocsi ID-je]\"); { for(new i=0;i>=MAX_VEHICLES;i++) { if(JarmuInfo[iD] == id) { veh = i; } } if(veh == 0) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nincs ilyen V-s kocsi!\"); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); SetVehiclePos(veh,x,y,z); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s magához teleportáltatta a %d-s ID-jû V-s kocsit!\",GetPlayerNameEx(playerid),id); AdminnakUzenet(VNARANCS,string,2); format(string,sizeof(string),\"Magadhoz teleportáltad a %d-s ID-jû V-s kocsi!\",id); SendClientMessage(playerid,VKEK,string); }
Nem oldja meg a hibát(bár lehet), használj foreach-ot, sokkal gyorsabb ciklust, és nem kell semmit létrehoznod, csupán csinálsz iterátort, beleírod a jármût és már vonatkozhat az összes valódi jármûre.http://sampforum.hu/index.php?topic=12093.0
Nem oldja meg a hibát(bár lehet), használj foreach-ot, sokkal gyorsabb ciklust, és nem kell semmit létrehoznod, csupán csinálsz iterátort, beleírod a jármût és már vonatkozhat az összes valódi jármûre.http://sampforum.hu/index.php?topic=12093.0 A foreach is for ciklust használ...Esetleg veh == invaild vehicle id, vagy ugyenz id == -vel? [/quote]hatalmas különbség van ez: foreach(Playeri, i) és ez: for(new i=0;i>=MAX_PLAYERS;i++) sokkal gyorsabb a for ciklusnál, de a foreach nem csak erre jó, de ha a kérdezõ is ezt használná könnyebb dolga is lenne.
foreach(Playeri, i)
for(new i=0;i>=MAX_PLAYERS;i++)
CMD:getv(playerid,params[]){ new id; if (sscanf(params,\"i\", id)) return SendClientMessage(playerid,SZURKE, \"Használat: /getv [V-s kocsi ID-je]\"); // Ha megadott jármû létezik-e és V-s kocsi, akkor... if(IsValidVehicle(id) && bool:JarmuInfo[id][Vs_kocsi] == true) { new Float:p[3]; GetPlayerPos(playerid,p[0],p[1],p[2]); SetVehiclePos(id,p[0],p[1],p[2]); // ... } return 1;}
for(new i=0;i>=MAX_VEHICLES;i++)
new i=0;i>=MAX_VEHICLES
veh = i;