Szerző Téma: Ciklus  (Megtekintve 567 alkalommal)

Ciklus
« Dátum: 2011. november 04. - 19:19:27 »
0 Show voters
Sziasztok.
Lassan megoldódik a Y_Classes-es problémám, már csak egyetlen egy dolog van hátra.
 
new i;
for(i = 0; i < 300; i++)
{
switch(i)
{
case 0, 105, 106, 107, 102, 103, 104, 108, 109, 110, 292, 114, 115, 116: Class_SetPlayer(skins, playerid, true);
}
        Class_SetPlayer(i, playerid, false);
}

 
Így próbáltam meg a felsorolt skineket engedélyezni a játékosnak, a többit meg nem.
Most már nem ír YSI hibát rá, viszont skinválasztó még mindig nincsen. Egyszerûen nem csinál semmit. Csak megjelennek a skinválasztó gombjai, de semmit nem reagál, ha használom.
Pedig mindent megcsináltam OnPlayerRequestClassEx_-el. Mi lehet a megoldás? Hogy tudnám az összes skint tiltani a játékosnak, és a felsoroltakat engedélyezni?

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Ciklus
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 04. - 19:29:29 »
0 Show voters
Szerintem:
[pawn]for(new i = 0; i < 300; i++)
{
switch(i)
{
   case 0, 105, 106, 107, 102, 103, 104, 108, 109, 110, 292, 114, 115, 116: Class_SetPlayer(skins, playerid, true);

}


        Class_SetPlayer(i, playerid, false);


}[/pawn]


vagy


[pawn]new i;


while( i < 300)


{


switch(i)


{


   case 0, 105, 106, 107, 102, 103, 104, 108, 109, 110, 292, 114, 115, 116: Class_SetPlayer(skins
, playerid, true);

}


        Class_SetPlayer(i, playerid, false);


i++;[/pawn]


}

Ciklus
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 04. - 19:43:13 »
0 Show voters
Az elsõt kipróbáltam, ugyan az, de most meghívódik az OnPlayerRequestClass. (lejátssza a zenét, stb.)
De még mindig nem jeleníti meg a skineket, és nem vált kameranézetet.
A másodikat nem próbáltam, ahogy látom ugyan az mint az elsõ.
 

...
else if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 1)
{
    switch(classid)
    {
       case 0, 105, 106, 107:
   {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Gove Street\", 10000, 2);
             SetPlayerPos(playerid, 2490.5068,-1692.0166,14.7656);
      SetPlayerCameraPos(playerid, 2490.3801,-1682.6628,13.3365);
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2490.5068,-1692.0166,14.7656);
      SetPlayerFacingAngle(playerid, 7.7016);
      ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
   }
   case 102, 103, 104:
   {
       GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Ballas\", 10000, 2);
             SetPlayerPos(playerid, 1964.3861,-1175.6609,20.0307);
      SetPlayerCameraPos(playerid, 1960.9847,-1185.2389,18.1053);
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1964.3861,-1175.6609,20.0307);
      SetPlayerFacingAngle(playerid, 173.7110);
      ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
   }
   case 108, 109, 110:
   {
       GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Vagos\", 10000, 2);
             SetPlayerPos(playerid, -564.1467, 2313.8867, 44.6536);
      SetPlayerCameraPos(playerid, -550.6572, 2300.7188, 46.4362);
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, -551.1174, 2301.6111, 46.3213);
      SetPlayerFacingAngle(playerid, 232.0);
      ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
    }
     case 292, 114, 115, 116:
        {
         GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Varrio Los Aztecas\", 10000, 2);
             SetPlayerPos(playerid, 2650.0615,-2022.1217,14.1766);
      SetPlayerCameraPos(playerid, 2642.6111,-2015.0573,13.5557);
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2650.0615,-2022.1217,14.1766);
      SetPlayerFacingAngle(playerid, 33.3766);
      ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
   }
    }
}

 
Connectnél kell kiválasztani a világot, és ha az 1-eset választja, akkor ilyen lesz a skinválasztó.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal