new csapat1;
new csapat2;
new csapat[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(csapat1 > csapat2)
{
csapat[playerid] = 2;
csapat2++;
}
if(csapat1 < csapat2)
{
csapat[playerid] = 1;
csapat1++;
}
if(csapat1 && csapat2)
{
switch(random(2))
{
case 0:
{
csapat[playerid] = 1;
csapat1++;
}
case 1:
{
csapat[playerid] = 2;
csapat2++;
}
}
}
}
return 1;
}
Nem teszteltem.
new csapat1;
new csapat2;
new csapat[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(csapat1 > csapat2)
{
csapat[playerid] = 2;
csapat2++;
}
if(csapat1 < csapat2)
{
csapat[playerid] = 1;
csapat1++;
}
if(csapat1 && csapat2)
{
switch(random(2))
{
case 0:
{
csapat[playerid] = 1;
csapat1++;
}
case 1:
{
csapat[playerid] = 2;
csapat2++;
}
}
}
}
return 1;
}
Nem teszteltem.
Tudom hogy a téma már lezárva, de minek ide a for ciklus?
Öhm.. igen. Eredetileg máshogy akartam megoldani, köszi az észrevételt. :D
Normális kód:
new csapat1;
new csapat2;
new csapat[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(csapat1 > csapat2)
{
csapat[playerid] = 2;
csapat2++;
}
if(csapat1 < csapat2)
{
csapat[playerid] = 1;
csapat1++;
}
if(csapat1 == csapat2)
{
switch(random(2))
{
case 0:
{
csapat[playerid] = 1;
csapat1++;
}
case 1:
{
csapat[playerid] = 2;
csapat2++;
}
}
}
return 1;
}