M[K]_Sh1ft_\" post=\"580917\" timestamp=\"1470334345\"]megfelelDupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. augusztus 04. - 20:40:47 )Ezt már nézted?14431. sor | if(Pszallitas[playerid] == 1) (innentől van)Gyors keresés:CTRL+G sorhoz való ugrásCTRL+F szöveg alapján való keresés [/quote]Ezen a környéken matatok azonban nem tudom pontosan melyik az a rész ahol belemegyek a pizzafelvevő CP-be!
switch(Ppickup[playerid][0]) { case 0: { SetPlayerCheckpoint(playerid,PizzaCP[rnd][0],PizzaCP[rnd][1],PizzaCP[rnd][2],2); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } case 1: { PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%dFt-t ~w~és ~g~%d XP-t\", cash, xp); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); SafeGivePlayerMoney(playerid,cash); PlayerInfo[playerid][XP] += xp; PlayerInfo[playerid][Penz] += cash; varoskassza -= cash, Savevaroskassza(); SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } }
M[K]_Sh1ft_\" post=\"580924\" timestamp=\"1470337477\"]Szerintem ezek azok mikor belelépsz a cpbe switch(Ppickup[playerid][0]) { case 0: { SetPlayerCheckpoint(playerid,PizzaCP[rnd][0],PizzaCP[rnd][1],PizzaCP[rnd][2],2); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } case 1: { PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%dFt-t ~w~és ~g~%d XP-t\", cash, xp); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); SafeGivePlayerMoney(playerid,cash); PlayerInfo[playerid][XP] += xp; PlayerInfo[playerid][Penz] += cash; varoskassza -= cash, Savevaroskassza(); SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } A páros casebe jelöli ki a cptA páratlan pedig visszaküld gondolom ahol felveszed [/quote]Nem nagyon értem. Ha mondd valamit azt akarom elérni, hogy ha belemegyek a pizzafelvevő CP-be akkor freezelje le 5mp-re ugye amíg pakolja a pizzát!
if(PizzasMocik(newcar)) //ha pizzásmotorra száll fel a játékos{ if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 26 || Admin(playerid, 4)) //ha a munkája pizzás (26-os ID a pizzás)vagy 4-es admin { Pszallitas[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Elkezdtél dolgozni.\"); //egy kiírás a játékosnak, hogy elkezdett dolgozni SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0); //ez a checkpoint } else //ha nem pizzás vagy nem 4-es admin akkor { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem vagy Pizzás!\"); //kidobja a motorról }}
Keress olyan sort ahol a játékos megfelel annak hogypizzás munkában vanéppen felül a pizzásmotorraDe most töltöm a modot, megnézem.Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 04. 21:38:03[/time] )22397. sortól kezdődik.Kis magyarázattal mit is csinál: if(PizzasMocik(newcar)) //ha pizzásmotorra száll fel a játékos{ if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 26 || Admin(playerid, 4)) //ha a munkája pizzás (26-os ID a pizzás)vagy 4-es admin { Pszallitas[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Elkezdtél dolgozni.\"); //egy kiírás a játékosnak, hogy elkezdett dolgozni SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0); //ez a checkpoint } else //ha nem pizzás vagy nem 4-es admin akkor { RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem vagy Pizzás!\"); //kidobja a motorról }}
SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0);
M[K]_Sh1ft_ link=topic=67317.msg580924#msg580924 date=1470337477]Szerintem ezek azok mikor belelépsz a cpbe switch(Ppickup[playerid][0]) { case 0: { SetPlayerCheckpoint(playerid,PizzaCP[rnd][0],PizzaCP[rnd][1],PizzaCP[rnd][2],2); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } case 1: { PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%dFt-t ~w~és ~g~%d XP-t\", cash, xp); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); SafeGivePlayerMoney(playerid,cash); PlayerInfo[playerid][XP] += xp; PlayerInfo[playerid][Penz] += cash; varoskassza -= cash, Savevaroskassza(); SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } A páros casebe jelöli ki a cptA páratlan pedig visszaküld gondolom ahol felveszed Nem nagyon értem. Ha mondd valamit azt akarom elérni, hogy ha belemegyek a pizzafelvevő CP-be akkor freezelje le 5mp-re ugye amíg pakolja a pizzát! [/quote]SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0);[/font]Gondolom ez az a kordináta ahol felveszed a pizzád.[/font]Akkor megkeresed azt a függvényt, ahol belép a játékos egy cp-be, majd (leellenőrőzd hogy valóban pizzás-e) és ha igen megkérdezed azt is hogy benne van-e abba a cp-be IsPlayerInRangeOfPoint fgv-vel és ha igen lefagyasztodUi.: ellnézést kérek a szerkesztés miatt. gyökérkedi megint a szerkesztő :grrrrr:
M[K]_Sh1ft_ link=topic=67317.msg580924#msg580924 date=1470337477]Szerintem ezek azok mikor belelépsz a cpbe switch(Ppickup[playerid][0]) { case 0: { SetPlayerCheckpoint(playerid,PizzaCP[rnd][0],PizzaCP[rnd][1],PizzaCP[rnd][2],2); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } case 1: { PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%dFt-t ~w~és ~g~%d XP-t\", cash, xp); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); SafeGivePlayerMoney(playerid,cash); PlayerInfo[playerid][XP] += xp; PlayerInfo[playerid][Penz] += cash; varoskassza -= cash, Savevaroskassza(); SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0); if(JustStarted[playerid] != 0) { JustStarted[playerid] = 0; } } A páros casebe jelöli ki a cptA páratlan pedig visszaküld gondolom ahol felveszed