Szerintem ezek azok mikor belelépsz a cpbe
switch(Ppickup[playerid][0])
{
case 0:
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,PizzaCP[rnd][0],PizzaCP[rnd][1],PizzaCP[rnd][2],2);
if(JustStarted[playerid] != 0)
{
JustStarted[playerid] = 0;
}
}
case 1:
{
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%dFt-t ~w~és ~g~%d XP-t\", cash, xp);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
SafeGivePlayerMoney(playerid,cash);
PlayerInfo[playerid][XP] += xp;
PlayerInfo[playerid][Penz] += cash;
varoskassza -= cash,
Savevaroskassza();
SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0);
if(JustStarted[playerid] != 0)
{
JustStarted[playerid] = 0;
}
}
A páros casebe jelöli ki a cpt
A páratlan pedig visszaküld gondolom ahol felveszed
M[K]_Sh1ft_\" post=\"580924\" timestamp=\"1470337477\"]
Szerintem ezek azok mikor belelépsz a cpbe
switch(Ppickup[playerid][0])
{
case 0:
{
SetPlayerCheckpoint(playerid,PizzaCP[rnd][0],PizzaCP[rnd][1],PizzaCP[rnd][2],2);
if(JustStarted[playerid] != 0)
{
JustStarted[playerid] = 0;
}
}
case 1:
{
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%dFt-t ~w~és ~g~%d XP-t\", cash, xp);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
SafeGivePlayerMoney(playerid,cash);
PlayerInfo[playerid][XP] += xp;
PlayerInfo[playerid][Penz] += cash;
varoskassza -= cash,
Savevaroskassza();
SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0);
if(JustStarted[playerid] != 0)
{
JustStarted[playerid] = 0;
}
}
A páros casebe jelöli ki a cpt
A páratlan pedig visszaküld gondolom ahol felveszed
[/quote]
Nem nagyon értem. Ha mondd valamit azt akarom elérni, hogy ha belemegyek a pizzafelvevő CP-be akkor freezelje le 5mp-re ugye amíg pakolja a pizzát!
Keress olyan sort ahol a játékos megfelel annak hogy
- pizzás munkában van
- éppen felül a pizzásmotorra
De most töltöm a modot, megnézem.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 04. 21:38:03[/time] )
22397. sortól kezdődik.
Kis magyarázattal mit is csinál:
if(PizzasMocik(newcar)) //ha pizzásmotorra száll fel a játékos
{
if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 26 || Admin(playerid, 4)) //ha a munkája pizzás (26-os ID a pizzás)vagy 4-es admin
{
Pszallitas[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Elkezdtél dolgozni.\"); //egy kiírás a játékosnak, hogy elkezdett dolgozni
SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0); //ez a checkpoint
}
else //ha nem pizzás vagy nem 4-es admin akkor
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem vagy Pizzás!\"); //kidobja a motorról
}
}
Keress olyan sort ahol a játékos megfelel annak hogy
- pizzás munkában van
- éppen felül a pizzásmotorra
De most töltöm a modot, megnézem.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. augusztus 04. 21:38:03[/time] )
22397. sortól kezdődik.
Kis magyarázattal mit is csinál:
if(PizzasMocik(newcar)) //ha pizzásmotorra száll fel a játékos
{
if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 26 || Admin(playerid, 4)) //ha a munkája pizzás (26-os ID a pizzás)vagy 4-es admin
{
Pszallitas[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Elkezdtél dolgozni.\"); //egy kiírás a játékosnak, hogy elkezdett dolgozni
SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0); //ez a checkpoint
}
else //ha nem pizzás vagy nem 4-es admin akkor
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem vagy Pizzás!\"); //kidobja a motorról
}
}
Ezekkel eddig is tisztában voltam. Én azt akarom megtudni, hogy hol találom azt a részt HA a játékos belemegy a checkpointba akkor mi történik ugyanis azt akarom, hogy ha belemegy akkor freezelje le 5mp-re
SetPlayerCheckpoint(playerid,-204.6928,2662.3127,62.7372, 3.0);
ebbe.