Szerző Téma: Checkpointok  (Megtekintve 1028 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Checkpointok
« Dátum: 2011. december 29. - 20:29:43 »
0 Show voters
Meg lehet valahogy oldani röviden,hogy egy megadott sorrendben következzenek egymás után a checkpointok?

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Checkpointok
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 29. - 20:36:16 »
+1 Show voters
[pawn]new cp[MAX_PLAYERS];[/pawn]
Ha belemegy a CP-be:
[pawn]if(cp[playerid] == 1) {cp[playerid] ++; SetPlayerCheckpoint stb....}
else if(cp[playerid] == 2) {cp[playerid] ++; SetPlayerCheckpoint stb....}
stb...[/pawn]

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Checkpointok
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 30. - 09:23:29 »
0 Show voters
Ezt nem értem,bocsi.
Akkor cp-kbe bele kell raknom a cp-k koordinátáit,és meg kel számoznom,majd utána tudom létrehozni ezt:
[pawn](If cp[playerid] == 1)
                  [/pawn]
Kifejtenéd bõvebben kérlek?

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Checkpointok
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 30. - 10:37:23 »
+1 Show voters
A megadott sorrend alatt mit értesz ?
Én ez alatt arra gondolok, mint pl egy versenynél egy bizonyos sorrendben mennek a CP-k. Azt így lehet megvalósítani:
Létrehozol egy változót, amiben tárolod mindenkinek azt hogy hányadik CP-nél tart.
Amikor belemegy a CP-be leellenõrzöd hogy mekkora a változó értéke, azaz hányadik CP-nél tart. Ha megvan hogy melyik CP-be ment bele akkor növeled 1-el az értékét és megjeleníted neki az CP-t.
Röviden ennyi lenne :)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Checkpointok
« Válasz #4 Dátum: 2011. december 30. - 10:58:26 »
0 Show voters
Köszi mindent,
de lehet még sem használom fel,mert még nem tudom,hogy oldjam meg hogy ne lehessen kihasználni a mûködését.

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Checkpointok
« Válasz #5 Dátum: 2011. december 30. - 11:03:22 »
+1 Show voters
Ezt hogy érted?

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Checkpointok
« Válasz #6 Dátum: 2011. december 30. - 11:09:19 »
0 Show voters
rp szerû modon dolgozok,és úttisztító munkánál nem ajánlott random checkpointokat beállítani,mert akkor levágják az utat annak érdekében,hogy hamarabb meg legyen.Gondolok arra hogy mész a jobb oldalon és szembe sávban van egy checkpoint,akkor csak áthajtasz gyorsa na másik sávba és megkapod a checkpointot.
meg lehet azt valahogy oldani,hogy ami az értéke a játékos változójának,annak megfelelõ checkpointot mutasson,még ha többször beírja /munka akkor is?
mert akkor meg lenen oldva a bugkihasználás.

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Checkpointok
« Válasz #7 Dátum: 2011. december 30. - 11:19:54 »
+1 Show voters
Persze, ennek pont ez a lényege :D
Beírja h /munka, akkor beállítod a változó értékét 1-re és megjeleníted neki a CP-t.
Amikor belemegy a CP-be (OnPlayerEnterCheckpoint asszem így van leírva.. :D ) akkor leellenõrzöd if() -el hogy mekkora a a játékos változójának az értéke, megjeleníted neki a CP-t és növeled az értékét 1-et, így a következõ CP-nél kettõ az értéke és így azt a CP-t fogja megjeleníteni amit te akarsz.

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Checkpointok
« Válasz #8 Dátum: 2011. december 30. - 11:39:29 »
0 Show voters
Értem,köszi :D +1

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal