GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2011. december 29. - 20:29:43
-
Meg lehet valahogy oldani röviden,hogy egy megadott sorrendben következzenek egymás után a checkpointok?
-
[pawn]new cp[MAX_PLAYERS];[/pawn]
Ha belemegy a CP-be:
[pawn]if(cp[playerid] == 1) {cp[playerid] ++; SetPlayerCheckpoint stb....}
else if(cp[playerid] == 2) {cp[playerid] ++; SetPlayerCheckpoint stb....}
stb...[/pawn]
-
Ezt nem értem,bocsi.
Akkor cp-kbe bele kell raknom a cp-k koordinátáit,és meg kel számoznom,majd utána tudom létrehozni ezt:
[pawn](If cp[playerid] == 1)
[/pawn]
Kifejtenéd bõvebben kérlek?
-
A megadott sorrend alatt mit értesz ?
Én ez alatt arra gondolok, mint pl egy versenynél egy bizonyos sorrendben mennek a CP-k. Azt így lehet megvalósítani:
Létrehozol egy változót, amiben tárolod mindenkinek azt hogy hányadik CP-nél tart.
Amikor belemegy a CP-be leellenõrzöd hogy mekkora a változó értéke, azaz hányadik CP-nél tart. Ha megvan hogy melyik CP-be ment bele akkor növeled 1-el az értékét és megjeleníted neki az CP-t.
Röviden ennyi lenne :)
-
Köszi mindent,
de lehet még sem használom fel,mert még nem tudom,hogy oldjam meg hogy ne lehessen kihasználni a mûködését.
-
Ezt hogy érted?
-
rp szerû modon dolgozok,és úttisztító munkánál nem ajánlott random checkpointokat beállítani,mert akkor levágják az utat annak érdekében,hogy hamarabb meg legyen.Gondolok arra hogy mész a jobb oldalon és szembe sávban van egy checkpoint,akkor csak áthajtasz gyorsa na másik sávba és megkapod a checkpointot.
meg lehet azt valahogy oldani,hogy ami az értéke a játékos változójának,annak megfelelõ checkpointot mutasson,még ha többször beírja /munka akkor is?
mert akkor meg lenen oldva a bugkihasználás.
-
Persze, ennek pont ez a lényege :D
Beírja h /munka, akkor beállítod a változó értékét 1-re és megjeleníted neki a CP-t.
Amikor belemegy a CP-be (OnPlayerEnterCheckpoint asszem így van leírva.. :D ) akkor leellenõrzöd if() -el hogy mekkora a a játékos változójának az értéke, megjeleníted neki a CP-t és növeled az értékét 1-et, így a következõ CP-nél kettõ az értéke és így azt a CP-t fogja megjeleníteni amit te akarsz.
-
Értem,köszi :D +1