GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: curvemaster - 2011. augusztus 25. - 17:41:45
-
Helló.
Az lenne a kérdésem, hogy a Checkpointoknak hogy lehet ID-t adni. (Mint mondjuk a dialogoknak.)
Mert a nekem a dialogid így van definiálva:
[pawn]
#define DIALOGID 1000
[/pawn]
Erre értem: (ez csak egy példa)
[pawn]
//Mod elején:
#define CPID 1000
#define joskapista 10
//Mod közepe fele:
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(CPID == joskapista)
{
new str[256];
KillTimer( joska(playerid) );
new randpenz;
new pont;
randpenz = GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500));
pont = SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +1+random(8));
format(str, sizeof(str), \"Sikeres letartóztatás! Jutalmad %i$ és %i pont!\", randpenz, pont);
return 1;
}
return 1;
}
[/pawn]
Mit kell definiálni?
Köszönöm a segítséget, Cole
-
Azért kell neki értéket adni,hogy mivel lehet több CP is a script-be és több funkciója is lehet a CP-nek...
-
CheckPointnak nincs ID-je,valószínüleg így van megoldva!
[pawn]new CPID;
cpid = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(CPID)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beleléptél egy ChechPointba\");
}
return 1;
}[/pawn]