Szerző Téma: Attach Object For Player  (Megtekintve 718 alkalommal)

Attach Object For Player
« Dátum: 2015. július 30. - 03:18:57 »
0 Show voters
Sziasztok!
1. ] Attach Object For Player [
Az a gondom van, hogy mikor a játékos kezébe rakom az objectet valamiért eltűnik vagy egyszerűen meg sem jelenik.
 

SetPlayerAttachedObject(playerid,faviseles(playerid),19793,5,0.0000, 0.0000, 0.0000,308.5242, 1832.4036, 17.8708);
ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 4.1, 1, 0, 0, 1, 1, 1);
faviseles(playerid)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; ++i)
{
if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i))
{
   if(favisel[playerid] == -1)
   {
      favisel[playerid] = i;
      return favisel[playerid];
   }
   return favisel[playerid];
}
}
return 1;
}

 
Átraktam a 9-es slotra és már is jó lett, ebből kiderült azt, hogy nem mindegy, hogy melyik slotra rakod..
2. ] ClerAnimations [
Mikor egy loopoló animot állítok a játékosnak és szeretném, hogy vége legyen ClearAnimations(playerid)-t használok, de viszont az animáció nem áll le.
Csak akkor ha ütök egyet a levegőben.
 
Megoldást találtam angol fórumon.
 

SetPlayerSkin(playerid, GetPlayerSkin(playerid));

 


Segítségeteket is előre köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 30. - 15:19:28 írta Jay[G] »

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Attach Object For Player
« Válasz #1 Dátum: 2015. július 30. - 07:37:59 »
0 Show voters
véletlenül nincs egy timerre kötött kódod benne, ami lecsekkolja, rajta van-e, és leveszi?

Attach Object For Player
« Válasz #2 Dátum: 2015. július 30. - 08:14:18 »
0 Show voters
Elméletben csak a parancsnál van levétel máshol nincs..
De valamikor meg sem jelenik..
És így nem látom az el tünését.
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 30. - 08:36:04 írta Jay[G] »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal