Szerző Téma: Checkpoint  (Megtekintve 460 alkalommal)

Checkpoint
« Dátum: 2015. augusztus 28. - 21:58:49 »
0 Show voters
Üdv! Azt a problémám van hogy csináltam egy munka rendszert meg minden megy stb csak azt nem tudom megcsinálni hogy nem abba a bizonyos kocsiban ül akkor ne adja neki oda a pénzt.
Szóval ha sweeperrel megyek akkor oda adja és ha sultannal vagy massal megyek bele akkor meg ne.

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #1 Dátum: 2015. augusztus 28. - 22:03:26 »
0 Show voters
Szia, szerintem erre gondolsz.
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid); // a kocsi változóba lekéred a jármű ID-jét
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, SUGAR, CP_X, CP_Y, CP_Z)) // Ha X Y Z koordinátán ér a cp-be
{
    if(kocsi == SWEEPER_ID) // és ha SWEEPER ID-jű kocsival van akkor ad neki pénzt, ide ird a kocsi ID-t
    {
        GivePlayerMoney(playerid, 5000);
    }
}
return 1;
}

Checkpoint
« Válasz #2 Dátum: 2015. augusztus 28. - 22:09:19 »
0 Show voters
nekem a munkarendszerben így van a cp

if(UTNYALODolgozik[playerid] == 1)
{
   PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
   new x = UTNYALOCPK [playerid];
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   SetPlayerCheckpoint(playerid, UTNYALOCP
  • [0], UTNYALOCP
  • [1], UTNYALOCP
  • [2], 5.0);

   UTNYALOCPK[playerid] ++;
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Sikeresen megtiszítottad az utat!\");
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. augusztus 28. - 22:37:17 )

Sikerült megcsinálni :) igazából csak az eltüntetés elé kellett rakni :) köszönöm a választ :)
Így sikerült megoldani :)
 

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(UTNYALODolgozik[playerid] == 1)
{
   PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
   new x = UTNYALOCPK [playerid];
   new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(kocsi == 574)
   {
      DisablePlayerCheckpoint(playerid);
      SetPlayerCheckpoint(playerid, UTNYALOCP
  • [0], UTNYALOCP
  • [1], UTNYALOCP
  • [2], 5.0);

      UTNYALOCPK[playerid] ++;
      SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Sikeresen megtiszítottad az utat!\");
   }
   else
   {
       Msg(playerid,-1,\"Szerinted is...\");
   }
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. augusztus 28. - 22:37:17 írta baglion02 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal