new name[MAX_PLAYER_NAME];// Egy olyan tömb aminek értéke a játékos nevének maximum hosszának az értéke(magyarán a tömb mértéke 24 mivel a felett nem lehet játékos név)
new dinicreate[64]; // A fájlod neve amiben mentesz
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); // Lekérdezed a játékos nevét és ennek a függvénynek a visszatérési értéke a fent lévõ változóban fog eltárolódni, értéke annyi amennyi karakterbõl áll a játékos neve (ugye nem feltétlen kell 24 karakterbõl állni)
format(dinicreate, sizeof(dinicreate), \"Jogsik/%s.ini\", name); // Megadod a fájlod mentéséhez szükséges elérhetõséget és belerakod a játékos nevének értékét
dini_Create(dinicreate); // Létrehozod a filet a játékos nevével
if(dini_Int(dinicreate, \"Jogsik\") == 0) // Lekérdezed, ha a fájlban lévõ Jogsi paraméter értéke egyenlõ-e 0-ával
{
dini_IntSet(dinicreate, \"Jogsik\", 1) // Ha igen átállítod 1-re (gondolom azért mert szerzett jogsit)
A kinyit parancs ZCMD-vel:
CMD:kinyit(playerid, params)
{
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); // Lekérdeztük a paramétereit az autónak
SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, 1, bonnet, boot, objective); // Ha a parancs igaz akkor beállítjuk az ajtókat 1-re (vagyis ki lehet õket nyitni)
return 1;
}