Szerző Téma: Checkpoint  (Megtekintve 968 alkalommal)

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Dátum: 2009. December 04. - 13:35:47 »
0 Show voters
Nekem egy olyan kéne hogy az illeto beirja hogy sajt..Kiad egy checpointot és ha azt felveszi adja a következot......
Valahogy sehogy nem jött össze help pls..

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #1 Dátum: 2009. December 04. - 14:27:27 »
0 Show voters
Script elejére:
new CheckPoint[MAX_PLAYERS]; // itt tároljuk majd, hogy hanyadik CheckPointnál tart
Utána OnPlayerConnecthez:
CheckPoint[playerid] = 0; // ha a játékos csatlakozik, akkor CheckPoint értéke 0 lesz a számára, vagyis még nem írta be a parancsot
OnPlayerCommandText:
CheckPoint[playerid] = 0; // ha a játékos csatlakozik, akkor CheckPoint értéke 0 lesz a számára, vagyis még nem írta be a parancsot
if (strcmp(\"/parancsneve\", cmdtext, true, 12) == 0) // itt írd át a parancs nevét, a 12-es számot pedig a parancsod karaterinek számára
{
   if (CheckPoint[playerid] < 0) return SendClientMessage(playerid, SZÍN, \"Eloször menj a többi checkpointhoz!\"); // ha már beírta a parancsot, akkor tudatjuk vele
   CheckPoint[playerid] = 1; // az érték 1 lesz, mivel beírta a parancsot
   SetPlayerCheckpoint(playerid, ); // Itt add meg a koordinátákat, a playerid után: X,Y,Z,CP ÁTMÉROJE, az átméro 1 átlagos CPnél 5ös
   return 1; // visszatérés
}
 // ha a játékos csatlakozik, akkor CheckPoint értéke 0 lesz a számára, vagyis még nem írta be a parancsot
Utána OnPlayerEnterCheckpoint ilyen legyen:
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if (CheckPoint[playerid] == 1)
{
    DisablePlayerCheckPoint(playerid); // eltávolítjuk a CheckPointot
    CheckPoint[playerid] = 2; // az értékét 2re állítjuk
   SetPlayerCheckpoint(); // kövi CP koordináták, úgy mint a parancsnál
        // ide azt h kiírjon vmit stb
}
// itt ugyan ezt csinálod amíg új CPket akarsz, és így kell az utolsó CPnél:
if (CheckPoint[playerid] == UTOLSÓ_CP_SZÁMA)
{
    DisablePlayerCheckPoint(playerid); // eltávolítjuk a CheckPointot
    CheckPoint[playerid] = 0; // mivel megvan az utolsó, az érték 0
    // ide azt h iírjon vmit stb
}
return 1;
}
(huhhh ez a színezgetés h pawno stílus legyen elég fárasztó volt :S)
Nem teszteltem, ha nem jó, szólj!

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #2 Dátum: 2009. December 04. - 14:36:52 »
0 Show voters
Köszi még csak most rakom be de nem kell szinezgetni...anélkül is átlátom...
Szerk.: A Disable...Checkpointra undefinedet ír.Megnéztem a a_samp includeba abba sincs benne.Milyen include kell hozzá vagy valaki leírná hozzá a függvéyneket.
« Utoljára szerkesztve: 2009. December 04. - 14:53:12 írta Stray »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal