new CP ;
CP = ........
new Float:Checkpointok[][3] = {{1605.7167,712.2206,13.8672}, //cp elso..és így tovább..(jobbat nem tudok bocsi:D){-1704.0881,785.6165,25.6437},{-1910.0775,713.5252,45.4453},{-1880.6637,822.7526,35.1776},{-1880.6742,859.2390,35.1641}};
max így: new Float:Checkpointok[][3] = {{1605.7167,712.2206,13.8672}, //cp elso..és így tovább..(jobbat nem tudok bocsi:D){-1704.0881,785.6165,25.6437},{-1910.0775,713.5252,45.4453},{-1880.6637,822.7526,35.1776},{-1880.6742,859.2390,35.1641}};
A SetPlayerCheckpoint függvény nem kezeli az ellenorzopontok azonosítószámát.Erre van jó pár függvénykönyvtár, a pl. a Hivatalos fórumon.