Szerző Téma: Checkpoint  (Megtekintve 651 alkalommal)

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Dátum: 2011. október 04. - 16:29:00 »
0 Show voters
Hello!
Csináltam egy parancsot, amit randomra választ egy kocsit a szerveren és azt el kellene vinni egy kijelölt helyre, amit  a checkpoint mutat.
Elvileg tök okésan megcsináltam és még mindig vacakol. Nem értem, hogy mi van vele.
Autóból nem mûködik a checkpoint?
Ez van az OnPlayerEnterCheckpointban
 
case CP_AUTO:
        {
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
            if(GetPlayerVehicleID(playerid) == KocsiID[playerid])
      {
          DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetVehicleToRespawn(KocsiID[playerid]);
           SendClientMessage(playerid,-1\"*Ezaz! Gyere vissza legközelebb.\");
         KocsiID[playerid]=0;
        } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"*Nem ezt kellett volna elhoznod.\");  }
     } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"*Nem vagy kocsiban.\");  }
        }

 
Ja a hiba az az, hogy elviszem a kijelölt helyre a kocsit és ezt írja ki \"Nem ezt kellett volna elhoznod.\"
Áá elkövettem egy szarvas hibát. Végül rájöttem  a hibámra. Ezer bocs.
« Utoljára szerkesztve: 2011. október 04. - 16:47:52 írta Tomee »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal