Szerző Téma: Checkpoint  (Megtekintve 4229 alkalommal)

Checkpoint
« Dátum: 2010. március 20. - 10:50:09 »
0 Show voters
Ide pls valki irja le hogyan kell checkpointot késziteni! lépésröl-lépésre mert még kezdő vagyok! :-[
Tudom hogy mar páran leirtak nekem hogy kell csinalni csak részleteseben kéne nekem  ;D
 :question:   

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 20. - 10:55:51 »
0 Show voters
SetPlayerCheckpoint( playerid, X, Y, Z, méret );
X, Y, Z helyére a CP pozícióját írd.
A méret helyére pedig a CP méretét. ( 2.0, 2.5, 3.0 stb.. )
És ezt az OnPlayerSpawn függvény alá.
Ha szeretnéd, hogy csináljon valamit mikor bele megy, akkor azt az OnPlayerEnterCheckpoint függvénynél teheted meg.
 

public OnPlayerSpawn( playerid )
{
   SetPlayerCheckpoint( playerid, 2719.8623,-237.4609,29.2177, 3.0 );
   return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint( playerid )
{
   GivePlayerMoney( playerid, 200 );
   DisablePlayerCheckpoint( playerid );
   SendClientMessage(playerid,0xD32841FF, \"Amiért megtaláltad a CP-t kapsz 200$-t.\");
   return 1;
}

Checkpoint
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 20. - 10:57:07 »
0 Show voters
köszz csabesz ! ere vartam hogy valaki elmagyaráza! kösz :D

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 20. - 10:59:58 »
0 Show voters
Nincs mit.  :)
De neked nem több CheckPoint kell ? ::|

Checkpoint
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 20. - 11:02:22 »
0 Show voters
hat de 3 kéne ;D meg ha mind a 3  checkpointra rámentünk azt  hogy álitsam be hogy legyen egy nagy robanás?

Checkpoint
« Válasz #5 Dátum: 2010. március 20. - 11:19:54 »
0 Show voters
csabesz meg van az elmentet pozicio:
AddPlayerClass(0,1536.9028,-1636.9652,6.2188,0.1693,0,0,0,0,0,0); // bomb checkpoint
de a tied kicsit mashogy nez ki  :-\\
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 20. - 12:57:37 írta felici10 »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #6 Dátum: 2010. március 20. - 11:27:56 »
0 Show voters
Szabályzat: Ne DuplaPostolj szerkeszd az elozo hozzáoszlásod.!
6 db mentett pozíciót kérnék. ( 3 db 1 csapatnak, 3 db 2 csapatnak ) - Sorrendbe!
+ A bombák pozícióját is! ( itt is 3 db kell a 2 csapatnak )
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 20. - 11:31:09 írta Csabesz »

Checkpoint
« Válasz #7 Dátum: 2010. március 20. - 11:41:34 »
0 Show voters
csabesz ezt ugy érted hogy pl: csinalok 3 kordinátát ahol lesznek a checkpointok ;D aztan minden teamnak odarakom azta a 3 koordinátát amit elmentetem? vagy az OnPlalyerSpawnba kel raknom 6 koordinátát?

Checkpoint
« Válasz #8 Dátum: 2010. március 20. - 11:54:57 »
0 Show voters
itt vanak a koordinátk pls csinald meg  :D
AddPlayerClass(0,1586.2755,-1697.4921,6.2188,179.6876,0,0,0,0,0,0); //              ---------------------------- ezek
AddPlayerClass(0,1536.9028,-1636.9652,6.2188,0.1693,0,0,0,0,0,0); //                 ------------------------------ a
AddPlayerClass(0,1553.3524,-1683.8962,13.5489,253.1645,0,0,0,0,0,0); //            ------------------------------ cp
AddPlayerClass(0,1586.2755,-1697.4921,6.2188,179.6876,0,0,0,0,0,0); //             ----------------------------- koordináták
AddPlayerClass(0,1536.9028,-1636.9652,6.2188,0.1693,0,0,0,0,0,0); //                 ------------------------------ ahol a checkpoint van nem?
AddPlayerClass(0,1553.3524,-1683.8962,13.5489,253.1645,0,0,0,0,0,0); //             ---------------------------
a 0-as csapat rendorok
az 1-es csapat a terroristák
de csabesz a csapatok mar meg
vannak...
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 20. - 12:11:08 írta felici10 »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #9 Dátum: 2010. március 20. - 11:57:55 »
0 Show voters
1. Írd le a csapatok nevét.
2. Minden csapatnak a CP koordinátáit.
3. Minden csapatnak a Bomba koordinátáit.
Ja és a csapatokat így csináld meg: http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3882.msg44031#msg44031
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 20. - 15:18:02 írta Csabesz »

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #10 Dátum: 2010. március 20. - 12:27:57 »
0 Show voters
Ugyan azok a kordináták.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #11 Dátum: 2010. március 20. - 12:30:19 »
0 Show voters
Most én nem értem vagy o ?  ???
 
Idézetet írta: Hell date=1269084477\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1032\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ugyan azok a kordináták.
 
Minek rakna le 3 CP-t úgyan arra a helyre ?  ::|

Checkpoint
« Válasz #12 Dátum: 2010. március 20. - 12:59:10 »
0 Show voters
de ebbe mi a hiba 4 errors van:
 
#include <a_samp>
#define Rendorok 0
#define Terroristak 1
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Egyiptan\'s GM\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Egyiptan\'s mod\");
AddPlayerClass(286,1561.1564,-1627.8285,13.3828,83.0678,0,0,0,0,0,0); // rendor
AddPlayerClass(123,2771.9797,-2417.0337,13.6451,92.9497,0,0,0,0,0,0); // terroristak
AddStaticVehicle(596,1548.1588,-1627.2479,13.0932,2.3023,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1547.9569,-1633.8353,13.1594,181.1879,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1548.2909,-1621.2535,13.2496,176.9157,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1582.1404,-1628.8287,13.1044,0.0002,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1584.1848,-1622.0623,13.1056,326.0259,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1535.6637,-1606.0280,13.1865,270.7560,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1528.4849,-1605.7335,13.1075,88.4125,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1522.0618,-1605.4559,13.2564,270.4692,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1540.8191,-1670.8108,13.2605,104.5192,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1537.9512,-1676.6938,13.1777,359.5093,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1539.5541,-1685.1589,13.2702,55.9674,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1519.4205,-1715.2207,13.2681,359.9646,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1521.2629,-1720.8872,13.2686,66.2698,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1527.3170,-1722.3514,13.0623,269.1352,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1533.7129,-1722.3041,13.1876,270.5034,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1540.0161,-1718.9124,13.2729,316.2413,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(523,1524.5283,-1699.9662,13.0887,1.4228,0,0); // lspd car
AddStaticVehicle(523,1524.5864,-1706.8879,13.0384,357.0183,0,0); // lspd car
AddStaticVehicle(523,1524.5433,-1617.9962,13.1090,0.1232,0,0); // lspd car
AddStaticVehicle(523,1524.3389,-1630.4476,13.1130,0.0029,0,0); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1539.9425,-1643.8997,5.6139,321.8509,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1533.6924,-1649.2837,5.6120,297.0216,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1592.8420,-1668.3065,5.5898,93.3464,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,1601.1416,-1668.0210,5.6077,91.2584,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,2382.7705,-2174.8096,22.8181,135.3949,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(596,2377.5049,-2179.9524,22.8120,136.4816,0,1); // lspd car
AddStaticVehicle(580,2731.9468,-2399.6680,13.3411,88.9147,81,81); // lspd car
AddStaticVehicle(560,2751.3259,-2428.0095,13.3573,0.0536,9,39); // lspd car
AddStaticVehicle(550,2755.6321,-2443.2827,13.3606,359.9627,42,42); // lspd car
AddStaticVehicle(440,2779.5037,-2411.1907,13.7490,0.9368,32,32); // lspd car
AddStaticVehicle(440,2777.4722,-2424.4829,13.7543,181.0860,20,20); // lspd car
AddStaticVehicle(440,2778.2085,-2463.2686,13.7585,180.5154,66,66); // lspd car
AddStaticVehicle(440,2779.7244,-2449.7927,13.7482,178.4644,110,110); // lspd car
AddStaticVehicle(530,2765.9358,-2389.1169,13.3984,357.2248,111,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(469,2786.0403,-2378.5330,18.9330,2.1722,1,3); // lspd car
    AddStaticVehicle(469,2747.8071,-2453.9700,16.6610,90.4485,1,3); // lspd car
    AddStaticVehicle(497,1482.5706,-1613.5280,14.2393,0.1120,0,1); // lspd car
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch (classid)
{
   case 0:
         {
   GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Rendor!\", 1000, 5);
   SetPlayerColor(playerid, 0x2641FEAA);
}
        case 1:
        {
   GameTextForPlayer(playerid, \"~r~!Terroristak!\", 1000, 5);
            SetPlayerColor(playerid, 0xAA3333AA);
        }
}
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   
return 1;
 
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_Rendorok)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
        GivePlayerWeapon(playerid,29,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,23,1000);
    }
    else if(gTeam[playerid] == TEAM_TERRORISTAK)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
        GivePlayerWeapon(playerid,27,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,30,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,24,1000);
     }
     return 1;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
   
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
public OnPlayerText(playerid,text[])
{
    new string[128],
           pname[MAX_PLAYER_NAME],
           tmpcolour;
    if(text[0] == \'!\')
    {
    switch(gTeam[playerid])
    {
         case TEAM_RENDOR: tmpcolour = COLOR_BLUE;
         case TEAM_TERRORISTÁK: tmpcolour = COLOR_RED;
 return 0;
   }
   GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname));
   format(string,256,\"[TEAMCHAT] %s: %s\",pname,text[1]);
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(IsPlayerConnected(i))
       {
           if(gTeam[playerid] == gTeam)
           {
               SendClientMessage(i,tmpcolour,string);
            }
      }
   }
   return 0;
   }
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(cmdtext, \"/myteam\", true)==0)
    {
        if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Te a Rendor csapatban vagy!\");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Te nem a rendor csapatban vagy!\");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    GivePlayerMoney( playerid, 200 );
    DisablePlayerCheckpoint( playerid );
    SendClientMessage(playerid,0xD32841FF, \"Amiért megtaláltad a CP-t kapsz 200$-t.\");
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #13 Dátum: 2010. március 20. - 13:05:12 »
0 Show voters
Hát nagyon sok hiba van benne !
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_Rendorok)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
        GivePlayerWeapon(playerid,29,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,23,1000);
    }
    else if(gTeam[playerid] == TEAM_TERRORISTAK)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
        GivePlayerWeapon(playerid,27,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,30,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,24,1000);
     }
     return 1;
return 1;
}

 
Kétszer van az return 1;
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;

 
Ez lesincs zárva,és kétszer van benne létrehozva.

Checkpoint
« Válasz #14 Dátum: 2010. március 20. - 13:15:16 »
0 Show voters
csabesz akor hány bomba és hány cp koordináta kel?? :-X
akor elég lesz 3 bomba koordináta  és 3 cp koordináta
mar érteemm
20 perc és küldom a koordinátákat
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 20. - 13:24:01 írta felici10 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal