Szerző Téma: Checkpoint  (Megtekintve 664 alkalommal)

Checkpoint
« Dátum: 2011. augusztus 25. - 17:41:45 »
0 Show voters
Helló.
Az lenne a kérdésem, hogy a Checkpointoknak hogy lehet ID-t adni. (Mint mondjuk a dialogoknak.)
Mert a nekem a dialogid így van definiálva:
[pawn]
#define DIALOGID 1000
[/pawn]
Erre értem: (ez csak egy példa)
[pawn]
//Mod elején:
#define CPID 1000
#define joskapista 10
//Mod közepe fele:
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(CPID == joskapista)
{
    new str[256];
    KillTimer( joska(playerid) );
    new randpenz;
    new pont;
       randpenz = GivePlayerMoney(playerid, 200+random(500));
   pont = SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) +1+random(8));
   format(str, sizeof(str), \"Sikeres letartóztatás! Jutalmad %i$ és %i pont!\", randpenz, pont);
   return 1;
}
return 1;
}
[/pawn]
Mit kell definiálni?
Köszönöm a segítséget, Cole
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 26. - 10:56:44 írta Cole »

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Checkpoint
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 30. - 16:35:09 »
0 Show voters
Azért kell neki értéket adni,hogy mivel lehet több CP is a script-be és több funkciója is lehet a  CP-nek...

Checkpoint
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 30. - 17:01:16 »
0 Show voters
CheckPointnak nincs ID-je,valószínüleg így van megoldva!
[pawn]new CPID;
cpid = SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(CPID)
    {
     SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beleléptél egy ChechPointba\");
    }
    return 1;
}[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal