-
Hi all!
Valaki megscripteli azt hogy ha beirom /chatcolor elõ jön egy dialog és ott vannak szinek és ha a pirosra kattintok akkor piros szinû lessz az irás!
-
Van ilyen? :D
-
Nem copy-zz..
De ésszel meg lehet írni..
-
jah láttam más szerverbe!
(de nem azért kell mert más szerójáról akarok másolni) :mistrust:
-
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[512];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s: {375FFF}%s\", Nome(playerid), text);
}
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string);
return 0;
}
S így...
-
Kösz de ilyen scriptet adtak vagy 10 en is
nekem olyan kell hogy /chatcolor és ugy tudok szint váltani!
-
Két színben gyorsan összedobtam, de nem teszteltem!
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:chatcolor(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, \"ChatColor change\", \"Kék\\nPiros\", \"Change!\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 5000)
{
if(response)
{
if(listitem==0)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kék szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==1)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Piros szövegszín kiválasztva!\");
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[512], Name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Name, MAX_PLAYER_NAME);
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {375FFF}%s\", Name, text);
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {E60000}%s\", Name, text);
}
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string);
return 0;
}
-
kösz de ha modba teszem akkor a pawno lefagy ha scriptbe akkor jol elmenti :P
-
h-h lefagy? Lehet szarul tetted be. :O
-
Mod elejére #define 5000 dialog neve..
-
Mod elejére #define 5000 dialog neve..
Az nem kell..
-
nah itt az onplayetext ez nem jo te helyezd be plz!
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new TickCount = GetTickCount( );
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000);
if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 800 ) ) )
{
SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"Ne spamolj várj {FB0000}2 {FF0000}másodpercet!\" );
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
return 0;
}
new iNums;
for( new x = 0; x < strlen( text ); ++x ) {
if( text[ x ] < \'0\' || text[ x ] > \'9\' ) continue;
++iNums;
}
if( iNums > 9 ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ne hirdess te fogyatékos buzi gyerek!\" );
return 0;
}
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
#pragma unused text
new e[200];
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i)%s\", playerid, text );
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
return 0;
}
itt még nincs benne
-
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ne hirdess te fogyatékos buzi gyerek!\" );
itt még nincs benne
Ez befigyel. :D
-
Ott van neked, hogy:
new e[200];
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i)%s\", playerid, text );
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
Helyett ezt:
new e[200];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){375FFF}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){E60000}%s\", playerid, text );
}
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
vagyis:
nah itt az onplayetext ez nem jo te helyezd be plz!
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new TickCount = GetTickCount( );
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000);
if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 800 ) ) )
{
SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"Ne spamolj várj {FB0000}2 {FF0000}másodpercet!\" );
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
return 0;
}
new iNums;
for( new x = 0; x < strlen( text ); ++x ) {
if( text[ x ] < \'0\' || text[ x ] > \'9\' ) continue;
++iNums;
}
if( iNums > 9 ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ne hirdess te fogyatékos buzi gyerek!\" );
return 0;
}
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
#pragma unused text
new e[200];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){375FFF}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){E60000}%s\", playerid, text );
}
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
itt még nincs benne
-
nemjo mert ha belépek a szeroba és csak irok magára hogy csá
nem ir ki semmit
csak ha beirom /chatcolor ---> kék
és akkor kiirja
-
Két színben gyorsan összedobtam, de nem teszteltem!
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:chatcolor(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, \"ChatColor change\", \"Kék\\nPiros\", \"Change!\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 5000)
{
if(response)
{
if(listitem==0)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kék szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==1)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Piros szövegszín kiválasztva!\");
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[512], Name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Name, MAX_PLAYER_NAME);
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {375FFF}%s\", Name, text);
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {E60000}%s\", Name, text);
}
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string);
return 0;
}
Ha ezt berakja akkor aki nem írja be a /chatcolor parancsot annak nem fogja mutatni az írását nem?
Csak akkor ha választ szint is....Vagy nem? :D
-
így nem megy?
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:chatcolor(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, \"ChatColor change\", \"Kék\\nPiros\", \"Change!\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 5000)
{
if(response)
{
if(listitem==0)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kék szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==1)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Piros szövegszín kiválasztva!\");
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new e[200];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){375FFF}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){E60000}%s\", playerid, text );
}
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
return 0;
}
-
nem :(
Ugy kellene megcsinalni hogy ha még nem irom be hoogy /chatcolor akkor fehér szinûvel irjon az ember
vagyis belépek és fehér szinnel irjon
és ha beirom /chatcolor --> piros akkor pirossal irjon!
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPVarInt(playerid, \"Alap\", 1);
return 1;
}
CMD:chatcolor(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, \"ChatColor change\", \"Kék\\nPiros\\nAlap\", \"Change!\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new e[200];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){375FFF}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){E60000}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Alap\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){FFFFFF}%s\", playerid, text );
}
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 5000)
{
if(response)
{
if(listitem==0)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Alap\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kék szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==1)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Alap\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Piros szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==2)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Alap\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Alap szövegszín (fehér) kiválasztva!\");
}
}
}
return 1;
}
Teszteltem: MÛKÖDIK!
-
Nagyon szépen köszi a segitséget mindenkitõl (fõleg Flash-tól)
ment a ++
-
Hi all!
Valaki megscripteli azt hogy ha beirom /chatcolor elõ jön egy dialog és ott vannak szinek és ha a pirosra kattintok akkor piros szinû lessz az irás!
-
Van ilyen? :D
-
Nem copy-zz..
De ésszel meg lehet írni..
-
jah láttam más szerverbe!
(de nem azért kell mert más szerójáról akarok másolni) :mistrust:
-
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[512];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s: {375FFF}%s\", Nome(playerid), text);
}
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string);
return 0;
}
S így...
-
Kösz de ilyen scriptet adtak vagy 10 en is
nekem olyan kell hogy /chatcolor és ugy tudok szint váltani!
-
Két színben gyorsan összedobtam, de nem teszteltem!
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:chatcolor(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, \"ChatColor change\", \"Kék\\nPiros\", \"Change!\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 5000)
{
if(response)
{
if(listitem==0)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kék szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==1)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Piros szövegszín kiválasztva!\");
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[512], Name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Name, MAX_PLAYER_NAME);
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {375FFF}%s\", Name, text);
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {E60000}%s\", Name, text);
}
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string);
return 0;
}
-
kösz de ha modba teszem akkor a pawno lefagy ha scriptbe akkor jol elmenti :P
-
h-h lefagy? Lehet szarul tetted be. :O
-
Mod elejére #define 5000 dialog neve..
-
Mod elejére #define 5000 dialog neve..
Az nem kell..
-
nah itt az onplayetext ez nem jo te helyezd be plz!
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new TickCount = GetTickCount( );
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000);
if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 800 ) ) )
{
SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"Ne spamolj várj {FB0000}2 {FF0000}másodpercet!\" );
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
return 0;
}
new iNums;
for( new x = 0; x < strlen( text ); ++x ) {
if( text[ x ] < \'0\' || text[ x ] > \'9\' ) continue;
++iNums;
}
if( iNums > 9 ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ne hirdess te fogyatékos buzi gyerek!\" );
return 0;
}
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
#pragma unused text
new e[200];
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i)%s\", playerid, text );
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
return 0;
}
itt még nincs benne
-
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ne hirdess te fogyatékos buzi gyerek!\" );
itt még nincs benne
Ez befigyel. :D
-
Ott van neked, hogy:
new e[200];
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i)%s\", playerid, text );
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
Helyett ezt:
new e[200];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){375FFF}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){E60000}%s\", playerid, text );
}
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
vagyis:
nah itt az onplayetext ez nem jo te helyezd be plz!
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new TickCount = GetTickCount( );
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000);
if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 800 ) ) )
{
SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"Ne spamolj várj {FB0000}2 {FF0000}másodpercet!\" );
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
return 0;
}
new iNums;
for( new x = 0; x < strlen( text ); ++x ) {
if( text[ x ] < \'0\' || text[ x ] > \'9\' ) continue;
++iNums;
}
if( iNums > 9 ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Ne hirdess te fogyatékos buzi gyerek!\" );
return 0;
}
gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( );
#pragma unused text
new e[200];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){375FFF}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){E60000}%s\", playerid, text );
}
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
itt még nincs benne
-
nemjo mert ha belépek a szeroba és csak irok magára hogy csá
nem ir ki semmit
csak ha beirom /chatcolor ---> kék
és akkor kiirja
-
Két színben gyorsan összedobtam, de nem teszteltem!
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:chatcolor(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, \"ChatColor change\", \"Kék\\nPiros\", \"Change!\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 5000)
{
if(response)
{
if(listitem==0)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kék szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==1)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Piros szövegszín kiválasztva!\");
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new string[512], Name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Name, MAX_PLAYER_NAME);
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {375FFF}%s\", Name, text);
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"%s {E60000}%s\", Name, text);
}
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string);
return 0;
}
Ha ezt berakja akkor aki nem írja be a /chatcolor parancsot annak nem fogja mutatni az írását nem?
Csak akkor ha választ szint is....Vagy nem? :D
-
így nem megy?
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:chatcolor(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, \"ChatColor change\", \"Kék\\nPiros\", \"Change!\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 5000)
{
if(response)
{
if(listitem==0)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kék szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==1)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Piros szövegszín kiválasztva!\");
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new e[200];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){375FFF}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){E60000}%s\", playerid, text );
}
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
return 0;
}
-
nem :(
Ugy kellene megcsinalni hogy ha még nem irom be hoogy /chatcolor akkor fehér szinûvel irjon az ember
vagyis belépek és fehér szinnel irjon
és ha beirom /chatcolor --> piros akkor pirossal irjon!
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPVarInt(playerid, \"Alap\", 1);
return 1;
}
CMD:chatcolor(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 5000, DIALOG_STYLE_LIST, \"ChatColor change\", \"Kék\\nPiros\\nAlap\", \"Change!\", \"Mégse\");
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new e[200];
if(GetPVarInt(playerid, \"Kek\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){375FFF}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Piros\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){E60000}%s\", playerid, text );
}
if(GetPVarInt(playerid, \"Alap\") == 1)
{
format( e, 200, \"{FFFFFF}(%i){FFFFFF}%s\", playerid, text );
}
SendPlayerMessageToAll(playerid, e);
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 5000)
{
if(response)
{
if(listitem==0)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Alap\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Kék szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==1)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 1);
SetPVarInt(playerid, \"Alap\", 0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Piros szövegszín kiválasztva!\");
}
if(listitem==2)
{
SetPVarInt(playerid, \"Kek\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Piros\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"Alap\", 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Alap szövegszín (fehér) kiválasztva!\");
}
}
}
return 1;
}
Teszteltem: MÛKÖDIK!
-
Nagyon szépen köszi a segitséget mindenkitõl (fõleg Flash-tól)
ment a ++