GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Monster2211 - 2013. március 30. - 18:44:42

Cím: ChatBubble fagyasztás
Írta: Monster2211 - 2013. március 30. - 18:44:42
helló valakinek van valami ötlete hogy kéne ezt megoldani hogy ott maradjon amíg fen van játékos ??
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Admin Szolgálatban!\" 0xFF0000AA, 100.0, 10000);
kösz elõre is
Cím: ChatBubble fagyasztás
Írta: halaloszto100 - 2013. március 30. - 18:46:38
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Attach3DTextLabelToPlayer
Cím: ChatBubble fagyasztás
Írta: Monster2211 - 2013. március 30. - 18:48:39
ezt én is tudtam de evel elkezd buggolni a szeróm :S
Cím: ChatBubble fagyasztás
Írta: halaloszto100 - 2013. március 30. - 18:56:16
Ööö, ezt te, hogy alkalmaznád? Mert nem biztos, hogy jól alkalmazod.
Cím: ChatBubble fagyasztás
Írta: Monster2211 - 2013. március 30. - 19:01:48
meg írom pm-be
Cím: ChatBubble fagyasztás
Írta: halaloszto100 - 2013. március 30. - 19:02:12
Rendben.
Cím: ChatBubble fagyasztás
Írta: Monster2211 - 2013. március 30. - 19:11:24
meg kellet kapd az üzenetemet 
Cím: ChatBubble fagyasztás
Írta: Amf - 2013. március 30. - 19:23:30
Logika az egész..


#include        <       a_samp      >
 
forward         AdminDuty( playerid );
 
new             InDuty[ MAX_PLAYERS ];
 
public          AdminDuty( playerid )
{
SetPlayerChatBubble( playerid, \"Adminisztrátor Szolgálatban!\", 0xFF0000AA, 100.0, 1000 );
return 1;
}
/*
InDuty[ playerid ] = SetTimerEx( \"AdminDuty\", 1000, true, \"i\", playerid ); // Adminszolgálatba lépés.
KillTimer( InDuty[ playerid ] ); // Adminszolgálatból kilépés.
*/
Cím: ChatBubble fagyasztás
Írta: Monster2211 - 2013. március 30. - 22:34:59
ezt nem igen értem kicsit pontosabban pls