CMD:changename(playerid,params[]){ new ujnev[24]; if(sscanf(params,\"s[24]\",ujnev)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Használat: /changename (újnév)\"); new str[128],name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); format(str,128,\"{04BB00}%s {036f00}megváltoztatta a nevét erre: {04BB00}%s\",name,ujnev); SendClientMessageToAll(0x036f00ff,str); format(str,128,\"Új neved: {04BB00}%s!\",ujnev); SendClientMessage(playerid,0x036f00ff,str); SetPlayerName(playerid,ujnev); return 1; }
#include <a_samp>#include <dini>#include <zcmd>#include <sscanf2>new ujneve[60];CMD:changename(playerid,params[]){ new ujnev[24]; if(sscanf(params,\"s[24]\",ujnev)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Használat: /changename (újnév)\"); new str[128],name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); format(str,128,\"{04BB00}%s {036f00}megváltoztatta a nevét erre: {04BB00}%s\",name,ujnev); SendClientMessageToAll(0x036f00ff,str); format(str,128,\"Új neved: {04BB00}%s!\",ujnev); SendClientMessage(playerid,0x036f00ff,str); SetPlayerName(playerid,ujnev); format(ujneve, sizeof(ujneve), \"/ladmin/%s.ini\", ujnev); // Megformázzuk a szöveget if(!dini_Exists(ujneve)) //Ha nem letézik a fájl, akkor létrehozza { dini_Create(ujneve);// Fájl létrehozása dini_Set(ujneve, \"Új neve:\", ujnev);// Beleírunk egy \'Integer\' tipusú értéket } return 1; }
dini_Set(ujneve, \"Új neve:\", ujnev);// Beleírunk egy \'Integer\' tipusú értéket
Bocsi hogy beleszólok, de csak jót akarok vele elérni. dini_Set(ujneve, \"Új neve:\", ujnev);// Beleírunk egy \'Integer\' tipusú értéket Itt nem \'Integer\' hanem \'String\' típus, azaz szöveg típus értékként mentünk.Az Integer számot jelöl, abból is az egész számokat (1,3,4,563,765) . Ezt csak azért írtam le, hogy a késõbbiek során ha komolyabban veszed a programozást, akkor ilyen apró hibák miatt ne keverd össze a dolgokat. [/quote]Köszi a tanácsot. Gondoltam, hogy azzal gond van. Mivel a dinibe még csak integert mentettem innen néztem Link
dcmd_setname(playerid,params[]) {if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setname [playerid] [új név]\");new player1 = strval(tmp), length = strlen(tmp2), string[128];if(length < 3 || length > MAX_PLAYER_NAME) return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: rosz név nagyság\");if(PlayerInfo[player1][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\"); if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) { format(string, sizeof(string), \"Te átállítotatd \\\"%s\'s\\\" -nak/nek a nevét \\\"%s\\\"-re\", pName(player1), tmp2); SendClientMessage(playerid,blue,string); if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" átállította a neved \\\"%s\\\"-re \", pName(playerid), tmp2); SendClientMessage(player1,blue,string); } SetPlayerName(player1, tmp2); return OnPlayerConnect(player1); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ilyen játékos nem létezik\");} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");}
dcmd_nevvaltas(playerid, params[]){ new name[MAX_PLAYER_NAME], newname[16]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); if(sscanf(params,\"s\", newname)) return SendClientMessage(playerid, 0xF60000AA, \"HASZNALAT: /nevvalatas [új név]\"); if(dini_Exists(newname)) return SendClientMessage(playerid, COLOUR_RED, \"Ez A Név Már Foglalt!\"); if(strlen(params) >= 3) { format(file, sizeof(file), \"users/%s.txt\", name); dini_Set(file, \"%s.txt\", newname); SendClientMessage(playerid, COLOUR_GREEN, \"Név Átírás Sikeres!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOUR_YELLOW, \"A választott név túl rövid,válassz másikat!\"); } return 1;}
new file[64];