GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: xigmac - 2011. Október 25. - 21:49:20

Cím: C/C++
Írta: xigmac - 2011. Október 25. - 21:49:20
Sziasztok. :)
Hallottam róla, hogy vannak olyanok, akik a modjaikat c, vagy c++ nyelven írják.
Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyire kifizetõdõ lenne ez? Érteni értek hozzá,
mert programoztam már a nyelveken.. Ha hasznos lenne belefogni, hogyan kezdjek hozzá?
Van valamiféle tutorial rész errõl? Program? :)
Köszönöm elõre is a válaszokat.
-x
Cím: C/C++
Írta: Norby - 2011. Október 25. - 21:54:27
Hello
hát...
Én nemtudom hogy irják C++ ban a szervert fogalmam sincs de http://hu.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B
Én meg csak a C++ ban az alapokat vágom :)
Cím: C/C++
Írta: Csabesz - 2011. Október 25. - 21:54:46
C/C++ akkor az csak Plugin lehet.
Amúgy nincs értelme. De Koncz_Norbi ezt tesztelte Õ ad pontos választ. ;)
Cím: C/C++
Írta: xigmac - 2011. Október 25. - 22:04:00
Akkor várjuk a kedves Norbert uraság válaszát. :D Amennyiben észreveszi ezt a bejegyzést.. : )
Cím: C/C++
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Október 25. - 22:27:32
Én is hallok sokmindent, de nem éri meg. Fontos ügyelni a memória méretét, és hogy tarta-e az értékét.
Régebben készítettem egy grandlarc plugint, amit persze le is teszteltem, de nem voltam megelégedve.
Plugin ( *.dll / *.so )
Memória: ~20 MB RAM ( Kerekítve )
Teljesítmény: Gyorsabb, mivel az adatokat osztja a memóriába.
Olvasás: Pár milliszekunduba beletelhet.
Gamemode ( *.amx / *.sh / *.sma )
Memória: Nem használ fel.
Teljesítmény: Pár miliszekundumot késik, de javítható. ( ALS )
Olvasás: Azonnal olvas.
Inkább rövid eljárásokat készíts amit használni tudsz Pawnban is.
Pl.: GetProcessMemoryInfo, GetAsyncKeyState, QueryPerformanceFrequency, stb...
Avagy: Lekérdezheted az \'xy.exe\' folyamat memória használatát / további billentyûkombinációt megadhatsz,
lekérdezheted mások FPS számát, stb...
Megjegyzem hogy az alábbi felsorolt funkciók csak Win32-es rendszereken fut.
Linuxon is mûködik ha CROSS kompatibilis.
Szerkesztve.
Cím: C/C++
Írta: xigmac - 2011. Október 25. - 22:47:21
Értem. :)
Köszönöm. Akkor maradok a natúr pawnnál. Viszon úgyértetted, azt, hogy készítsek rövidebb eljárásokat?
Tehát mondjuk egy adott funkcióba \"stockoljam\" a mûveleteket?
Cím: C/C++
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Október 25. - 22:54:19
Nem igazán értem.
Példa: Ha szeretnél készíteni egy szkriptet, ez legyen a fps lekérdezés.
Pawnban csak GetPlayerDrunkLevel funkcióval készítheted el.
C++-ban még pontosabbá is teheted. ( QueryPerformanceFrequency, DWORD, stb... )
Cím: C/C++
Írta: xigmac - 2011. Október 26. - 23:38:33
Mostmár értem. :) Rendben. :D Köszönöm a segítséget. :) De azthiszem maradok a hagyományos
scriptelési módszernél. :D Kifizetõdõbb.  :-*
-x