Sziasztok!
Csináltam egy carrespawn parancsot és amikor beirom akkor csak azokat a jármûveket teszi vissza amelyek vehetõk vagy már megvan véve. A mod alap kocsija amit az indításkor betölt az eltûnik. :shurg:
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
new CarFile[40],Float:posx,Float:posy,Float:posz,Float:posa;
format(CarFile, sizeof(CarFile), \"/Kocsik/%d.txt\", vehicleid);
posx = dini_Float(CarFile, \"PosX\");
posy = dini_Float(CarFile, \"PosY\");
posz = dini_Float(CarFile, \"PosZ\");
posa = dini_Float(CarFile, \"PosA\");
Kocsi[vehicleid][szin1] = dini_Int(CarFile,\"Szin1\");
Kocsi[vehicleid][szin2] = dini_Int(CarFile,\"Szin2\");
SetVehiclePos(vehicleid, posx, posy, posz);
SetVehicleZAngle(vehicleid, posa);
CreateVehicle(vehicleid,posx,posy,posz,posa,Kocsi[vehicleid][szin1],Kocsi[vehicleid][szin2],-1);
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT1\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT2\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT3\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT4\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT5\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT6\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT7\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT8\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT9\"));
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(CarFile,\"COMPONENT10\"));
return 1;
}
Ha ezt kiszedem akkor tökéletesen mûködik.
Elõre is köszönöm!