#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>#include <zcmd>#include <sscanf2>#define TEAM_FIREDEPT 0#define TEAM_AMBULANCE 0#define TEAM_POLICEMAN 1#define TEAM_SOLDIER 2#define TEAM_SERGEANT 2#define TEAM_HITMAN 3#define TEAM_CIVILIAN 4new gTeam[MAX_PLAYERS]; #if defined FILTERSCRIPTpublic OnFilterScriptInit(){ print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"========= MUNKA =========\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1;}public OnFilterScriptExit(){ return 1;}#elsemain(){ print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" =================================\"); print(\"----------------------------------\\n\");}#endifCMD:firedept(playerid, params[]){ if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\"); { new string[48]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); gTeam[playerid] = TEAM_FIREDEPT; SetPlayerSkin(playerid,278); GivePlayerWeapon(playerid, 42, 200); format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Tûzoltó ként dolgozik! /firedept\", name); SendClientMessageToAll(0x339933AA, string); SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Tûzoltó munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $39000. Felmondásért: /felmond\"); munkafizu = SetTimerEx(\"TuzoltoMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid); return 1; } }CMD:police(playerid, params[]){ if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\"); { new string[48]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); gTeam[playerid] = TEAM_POLICEMAN; SetPlayerSkin(playerid,266); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200); format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Rendõr ként dolgozik! /police\", name); SendClientMessageToAll(0x339933AA, string); SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Rendõr munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $35000. Felmondásért: /felmond\"); munkafizu = SetTimerEx(\"PoliceMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid); return 1; } } CMD:ambulance(playerid, params[]){ if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\"); { new string[48]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); gTeam[playerid] = TEAM_AMBULANCE; SetPlayerSkin(playerid,266); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200); format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Mentõs ként dolgozik! /ambulance\", name); SendClientMessageToAll(0x339933AA, string); SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Mentõs munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $35000. Felmondásért: /felmond\"); munkafizu = SetTimerEx(\"MentosMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid); return 1; } }CMD:soldier(playerid, params[]){ if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\"); { new string[48]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); gTeam[playerid] = TEAM_SOLDIER; SetPlayerSkin(playerid,266); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200); format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Katona ként dolgozik! /soldier\", name); SendClientMessageToAll(0x339933AA, string); SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Katona munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $39000. Felmondásért: /felmond\"); munkafizu = SetTimerEx(\"SoldierMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid); return 1; } } CMD:sergeant(playerid, params[]){ if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\"); { new string[48]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); gTeam[playerid] = TEAM_SERGEANT; SetPlayerSkin(playerid,266); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200); format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Testõr ként dolgozik! /sergeant\", name); SendClientMessageToAll(0x339933AA, string); SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Testõr munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: $42000. Felmondásért: /felmond\"); //munkafizu = SetTimerEx(\"SergeantMunkaTimer\", 780000,true, \"i\", playerid); return 1; } } CMD:hitman(playerid, params[]){ if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN || TEAM_FIREDEPT || TEAM_AMBULANCE || TEAM_SOLDIER|| TEAM_SERGEANT|| TEAM_HITMAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked már van egy munkád. Elõbb lépj ki, hogy betudj lépni egy újabba! /felmond\"); { new string[48]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); gTeam[playerid] = TEAM_HITMAN; SetPlayerSkin(playerid,266); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 200); format(string, sizeof(string), \"%s mostantól Bérgyilkos ként dolgozik! /hitman\", name); SendClientMessageToAll(0x339933AA, string); SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, \"Sikeresen beléptél a Bérgyilkos munkába! Segítségért: /jobhelp. Fizetése: Nincs. Felmondásért: /felmond\"); return 1; } }CMD:jobhelp(playerid, params[]){ if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN) { new BigString15[1900]; strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}35000$\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /felmond\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{00FF00}A rendõr célja az, hogy elfogja a búnözõket, és megbüntesse õket.\\n\", 1900 ); ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{00FF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_FIREDEPT) { new BigString15[1900]; strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}39000$\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /heal [id] /felmond\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{00FF00}A tûzoltó célja az, hogy eloltsa a tüzet.\\n\", 1900 ); ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_AMBULANCE) { new BigString15[1900]; strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}37000$\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /heal [id] /felmond\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{00FF00}A mentõs célja az, hogy meggyógyíthassa a játékosokokat.\\n\", 1900 ); ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_SOLDIER) { new BigString15[1900]; strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}39000$\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /felmond\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{00FF00}A katonának nincsnek célja.\\n\", 1900 ); ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_SERGEANT) { new BigString15[1900]; strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}42000$\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /heal [id] /felmond\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{00FF00}A testõr célja az, hogy megvédje a játékosokokat.\\n\", 1900 ); ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_HITMAN) { new BigString15[1900]; strcat(BigString15, \"{FF0000}Fizetés: {00FF00}Nincs\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{FF0000}Parancsok: {00FF00}/find [id] /heal [id] /felmond\\n\", 1900 ); strcat(BigString15, \"{00FF00}A bérgyilkos célja az, hogy megöljön egy játékostól kért játékost.\\n\", 1900 ); ShowPlayerDialog(playerid, 50, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFFF00}Munka Segítség\", BigString15, \"Oké\",\"Mégsem\"); } else if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Jelenleg nincs munkád. Munkákért használd a /jobs parancsot.\"); } return 1;}CMD:felmond(playerid, params[]){ gTeam[playerid] = TEAM_CIVILIAN; SendClientMessage(playerid,0x00FF00AA, \"Sikeresen felmondtál a munkádból. Ha újból beszeretnél lépni egybe, akkor használd a /jobs parancsot.\"); ResetPlayerWeapons(playerid); if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Neked jelenleg nincs munkád. Munkákért használd a /jobs parancsot.\"); return 1;}CMD:find(playerid, params[]){ new celpont; new celpontnev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, celpontnev, sizeof(celpontnev)); new string[32];/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICEMAN) { if(sscanf(params, \"u\", celpont)) return SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Használat: /find [Név/ID]\"); { if(IsPlayerConnected(celpont)) return SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Rossz id vagy név\"); { format(string, sizeof(string), \"Megtaláltad %s-t.\", celpontnev); SendClientMessage(playerid, 0x0900ffAA, string); SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, celpont, 0xff5900AA); //=== } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_FIREDEPT) { if(sscanf(params, \"u\", celpont)) return SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Használat: /find [Név/ID]\"); { if(!IsPlayerConnected(celpont)) return SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Rosz id vagy Név\"); { format(string, sizeof(string), \"Megtaláltad %s-t.\", celpontnev); SendClientMessage(playerid, 0x0900ffAA, string); SetPlayerMarkerForPlayer(playerid, celpont, 0xff5900AA); } } } if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVILIAN) { SendClientMessage(playerid, 0xff5900AA, \"Ezt a parancsot nem hsználhatod.\"); } return 1; }forward TuzoltoMunkaTimer(playerid);public TuzoltoMunkaTimer(playerid) { new string[255]; format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $39000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\"); GivePlayerMoney(playerid, 39000); return 1;}forward PoliceMunkaTimer(playerid);public PoliceMunkaTimer(playerid) { new string[255]; format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $35000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\"); GivePlayerMoney(playerid, 39000); return 1;}forward MentosMunkaTimer(playerid);public MentosMunkaTimer(playerid) { new string[255]; format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $37000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\"); GivePlayerMoney(playerid, 39000); return 1;}forward SoldierMunkaTimer(playerid);public SoldierMunkaTimer(playerid) { new string[255]; format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $39000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\"); GivePlayerMoney(playerid, 39000); return 1;}forward SergeantMunkaTimer(playerid);public SergeantMunkaTimer(playerid) { new string[255]; format(string, 128, \"{FFFFFF}FIZETÉS - Megkaptad a fizetésed. $42000-et. Ha kiszeretnél lépni a munkából, akkor /felmond.\"); GivePlayerMoney(playerid, 39000); return 1;}
new Kenyer[MAX_PLAYERS];new munkafizu;munkafizu = GetPlayerMoney(playerid);
CMD:kenyer(playerid, params[]){ if(munkafizu >= 10) { Kenyer[playerid]++ SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Kaptál egy kiló kenyeret! Nem halsz éhen...JUHHÚÚ!!\"); GivePlayerMoney(playerid, -10); } return 1;}
#define munkafizu 10000
GivePlayerMoney(playerid, munkafizu);