#include <a_http>
forward GetServerIp(index, response_code, data[]);
forward ServerIPChecker();
public ServerIPChecker() {
if(!HTTP(0, HTTP_GET, \"automation.whatismyip.com/n09230945.asp\", \"\", \"GetServerIp\")) {
print(\"Sikertelen HTTP lekérdezés.\");
SendRconCommand(\"exit\");
return true;
}
return true;
}
public GetServerIp(index, response_code, data[]) {
if(!index) {
if(response_code != 200) {
printf(\"Sikertelen HTTP lekérdezés.\\nHibakód: %i\", response_code);
SendRconCommand(\"exit\");
return true;
}
if(!strcmp(data, SERVER_IP)) {
printf(\"A szerver indítás az IP cím elleno~rzésen átjutott!\");
printf(\"| IP cím: %s! |\", data);
}else{
printf(\"A szerver indítás az IP cím elleno~rzésen nem jutott át! A szerver biztonsági okokból leáll!\");
printf(\"| IP cím: %s! |\", data);
SendRconCommand(\"exit\");
}
}
return true;
}
public OnGameModeInit()
{
ServerIPChecker();
return 1;
}
#define SERVER_IP \"127.0.0.1\"
Elméletileg így.