GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 18:44:41

Cím: Camera és Spawn segitség!
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 18:44:41
Sziasztók kellene nekem segitség vagy egy linket adhatók egy olyan segitség kellene hogy a camerát beálitsam vagyis mikor csatlakoznak ótt legyen a skin választó és hogy mék mékhez kell írjam mert nem nagyon tudom megköszöném! ((+))  ;)
Cím: Camera és Spawn segitség!
Írta: EXE.Maci - 2011. szeptember 04. - 18:49:49
Találtam a gépemen egy GM et ne kérdezd h meik mert nemtudom xd
[pawn]
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        SetPlayerPos(playerid, -1791.8973,569.8817,332.8047); //itt kell a pozicíókat átírni
SetPlayerFacingAngle(playerid, 180.90);
SetPlayerCameraPos(playerid, -1795.5206,556.8394,337.7324);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -1791.8973,569.8817,332.8047);
        ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\",\"wave_loop\",4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
[/pawn]
Cím: Camera és Spawn segitség!
Írta: lusta19 - 2011. szeptember 04. - 18:53:12
a kamera koordinátát is át kell írni melyik szögbõl  látszón majd
 

SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
  SetPlayerInterior(playerid,0);
  SetPlayerPos(playerid,IDE A KOORDINÁTA);
  SetPlayerFacingAngle(playerid, 110.0);
  SetPlayerCameraPos(playerid,IDE A KOORDINÁTA kamera nézete);
  SetPlayerCameraLookAt(playerid,IDE A KOORDINÁTA kamera nézete);
  ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
    return 1;
}
Cím: Camera és Spawn segitség!
Írta: EXE.Maci - 2011. szeptember 04. - 18:54:07
>\" post=\"173475\" timestamp=\"1315155192\"]
a kamera koordinátát is át kell írni melyik szögbõl  látszón majd
 
[/quote]
Tudom de gondolom azt látja...
Cím: Camera és Spawn segitség!
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 18:58:31
>\" post=\"173475\" timestamp=\"1315155192\"]
a kamera koordinátát is át kell írni melyik szögbõl  látszón majd
 

SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
  SetPlayerInterior(playerid,0);
  SetPlayerPos(playerid,IDE A KOORDINÁTA);
  SetPlayerFacingAngle(playerid, 110.0);
  SetPlayerCameraPos(playerid,IDE A KOORDINÁTA kamera nézete);
  SetPlayerCameraLookAt(playerid,IDE A KOORDINÁTA kamera nézete);
  ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
    return 1;
}

 

[/quote]
Ezek közöt Lusta benne van a spawnolás is? a SetPlayerPos ban nem?
Cím: Camera és Spawn segitség!
Írta: tudvari - 2011. szeptember 04. - 19:00:06
A spawnolás a spawnban van (Asszem PlayerOnSpawn vagy nem tudom)
Ez csak az hogy hol álljon a skin választós emberke.Vagyis a skinek hol legyenek
Jöhet a +1 ha hasznos volt:D
Cím: Camera és Spawn segitség!
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 19:02:56
Idézetet írta: tudvari date=1315155606\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11201\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A spawnolás a spawnban van (Asszem PlayerOnSpawn vagy nem tudom)
Ez csak az hogy hol álljon a skin választós emberke.Vagyis a skinek hol legyenek
Jöhet a +1 ha hasznos volt:D
 
Forditva mondod OnPlayerSpawn ugy tudom oda kell  írni a SafePlayerPos(playerid, KORDINÁTA);  ha jól tudom nem?!  ::|  :question:
Cím: Camera és Spawn segitség!
Írta: Professzor - 2011. szeptember 04. - 19:04:03
Szia, én elmagyarázom pontosan!
A kameranézetet (gondolom a skinválasztóhoz gondoltad) úgy hozhatod létre hogy odamész ahova szeretnéd hogy látszódjon a játékos, lemented /save parancsal, ezután odasétálsz ahol legyen a kamera, na most van kettõ koordinátád a savedpositions.txt-ben. :) Most nyisd meg a gamemode-dat és keresd elõ a [pawn]public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)[/pawn]-t!
És írd bele:
[pawn]SetPlayerPos(playerid, lementett játékos koordináta);
SetCameraPos(playerid, lementett 2. koordináta);
SetCameraLookAt(playerid, lementett játékos koordináta);// a játékosra fog nézni a kamera[/pawn]
Ez a kameranézet, most jöjjön a spawnhely megadása.
Odamész ahova szeretnéd a spawnhelyet és lemented a poziciót a /save parancsal. Ezután kinézed a koordinátát a mentésbõl: x, y, z és megnyitod a gamemode-dat és elõkeresed a [pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)[/pawn]-t és beleírod:
[pawn]SetPlayerPos(playerid, koordináta amit lementettél);[/pawn]
Naggyából ennyi! Remélem segítettem! Sok sikert. :)
Cím: Camera és Spawn segitség!
Írta: ~BlackStyler~ - 2011. szeptember 04. - 19:05:41
Igen segitetél sokat is megyen a +! Siker megyen! Kössz nekem meg Lustának is!  :)  ;)