a kamera koordinátát is át kell írni melyik szögbõl látszón majd
SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,IDE A KOORDINÁTA);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 110.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,IDE A KOORDINÁTA kamera nézete);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,IDE A KOORDINÁTA kamera nézete);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
return 1;
}
>\" post=\"173475\" timestamp=\"1315155192\"]
a kamera koordinátát is át kell írni melyik szögbõl látszón majd
SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,IDE A KOORDINÁTA);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 110.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,IDE A KOORDINÁTA kamera nézete);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,IDE A KOORDINÁTA kamera nézete);
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,1,1,1,1);
return 1;
}
[/quote]
Ezek közöt Lusta benne van a spawnolás is? a SetPlayerPos ban nem?