GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Lucio - 2014. November 27. - 20:58:56

Cím: CallRemoteFunction
Írta: Lucio - 2014. November 27. - 20:58:56
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, ha egy modot filterszktriptekből építenék fel, de úgy hogy összefűződik a moddal a CallRemoteFunction használatával, az lassítja a szervert,a szerver válaszidejét? Ennek az lenne az előnye, ha egy rendszert szeretnék editálni anélkül, hogy újra indítsam a szervert csak az fs-t kell újratöltenem, mint MTA-ba a resourcokat.
Tehát. Lassítja a szerver működését?
Cím: CallRemoteFunction
Írta: Dfoglalo - 2014. November 27. - 21:02:23
Ennyi erővel írhatsz mindent FS-(ek)be, a GM pedig egy sima main függvényből fog állni.
Cím: CallRemoteFunction
Írta: Lucio - 2014. November 27. - 21:04:59
Igen, csak a modba lenne a mysql csatlakozás és azok lennének átírányítva az fs-ből a modba. De ez lassítja a CallRemoteFunction az úgymond \"üzenetet\" fs-ből a modba?
E.: Igazából most jöttem rá mekkora retardált vagyok a mysql-el kapcsolatban. De az tapasztalat szerint még mindig érdekelne, hogy lassít-e az adat átadáson a CallRemoteFunction
Cím: CallRemoteFunction
Írta: citromhun - 2014. November 28. - 19:05:06
Ara nem tudok válaszolni, hogy minden esetben be lassul-e... de szokott be lassulni adat átadáskor.
Cím: CallRemoteFunction
Írta: Dfoglalo - 2014. November 28. - 19:16:46
[gmod]Jött egy válasz az eredeti kérdésedre. Lehet, hogy ez nem túl sok és még vársz válaszokat, valamint a téma is nagyon új, de én a biztonság kedvéért szólok: ne felejtsd el majd zárni a témát, ha még vársz több válaszra, mert sokan elhanyagolják azt.[/gmod]
Nem ismerem azt az eszközt, de mivel két külön dolog között történik a kommunikáció, ezért nyilván lassabb lesz egy kicsivel, mintha egy dolgon belül történne.
Cím: CallRemoteFunction
Írta: Lucio - 2014. November 28. - 23:13:05
Köszönöm a válaszokat.