if(GetPlayerAdmin(playerid) == 3)
{
SetPlayerAdmin(playerid,4);
}
else
{
SetPlayerAdmin(playerid,3);
}
Szóval egy ilyennél, nem szükséges return 1;-t tenni.
if(GetPlayerAdmin(playerid) == 3)
{
SetPlayerAdmin(playerid,4);
return 1;
}
else
{
SetPlayerAdmin(playerid,3);
return 1;
Igen érhetõ, köszi.
Az elsõnél pedig van egy timer ami elindul OnGameModeinit alatt
Legyen ez e timer...TimerEx()
És ebben én most azt akarom például, hogy egy változó 20tól elszámoljon nulláig. Szóval
new Szamlalo;
forward TimerEx();
public TimerEx()
{
if(Szamlalo>0)
{
Szamlalo--;
if(Szamlalo==0)
{
//Valami történik
}
}
}
Persze ezt játékossal csinálnám playerid meg egyéb, csak így most gyorsabb
És akkor az itt történõ dolog jobb ha így van, mint ott vagy
new Szamlalo;
forward TimerEx();
public TimerEx()
{
SzamlaloTimer();
}
forward SzamlaloTimer();
public SzamlaloTimer()
if(Szamlalo>0)
{
{
Szamlalo--;
if(Szamlalo==0)
{
//Valami történik
}
}
}
Ja éés az ilyen Timereknél, amik folyamatosan mennek azoknak a végére kell a return 1;? Vagy nem fontos?
if(GetPlayerAdmin(playerid) == 3)
{
SetPlayerAdmin(playerid,4);
}
else
{
SetPlayerAdmin(playerid,3);
}
ezt pl a parancs alá gondoltam nem saját függvényként de ha saját függvény akkor ez után kell visszatérés érték, mondjuk a függvény tipusától is függ...
az idõzítõnek létrehozol egy publikus függvényt és azt hívja meg
pl.:
new JailTime[MAX_PLAYERS];
// SetTimer(\"Szamlalo\",1000,1); // ezzel a kóddal indítod a számlálót mondjuk az OnGameModeInit alatt
forward Szamlalo();
public Szamlalo()
{
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i) || JailTime == 0) { continue; }
JailTime--;
if(JailTime == 0) { Szabadulas(i); }
}
return 1;
}