Szerző Téma: Buszos munka + textdraw + dialog (a dialog és a textdraw kész)  (Megtekintve 835 alkalommal)

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
Buszos munka + textdraw + dialog (a dialog és a textdraw kész)
« Dátum: 2012. február 25. - 18:25:32 »
0 Show voters
Helló mindenki!  :smokin:
Nekem van egy változóm. Úgy van megcsinálva, hogyha a változó 1 és beírja hogy /munka, akkor kijön egy dialog amin lehet két vonal között választani,de nem tudom megcsinálni
Az kéne hogy kéne az 1. checkpoint amibe hogyha belemegyek, akkor kiír egy szöveget, és utána jön a következõ az már másik szöveget ír ki, és igy tovább. lényeg az hogy mindegyiknél más a szöveg
a textdrawot megoldom én csak ez a külömbözõ szöveges izé kell hozzá.
Sokat próbálkoztam vele de nem sikerült  :no:
Amik esetleg kellhetnek hozzá:
Mód elejére:
[pawn]
#define DIALOGID 1234
#define MUNKADIALOG 1515
new munkakor[MAX_PLAYERS];[/pawn]
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)[/pawn] alá:
[pawn]ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST,\"Munkakör választás\",\"Busz sofõr\\nVillamos vezetõ\\nVasút vezetõ\\nPilóta\\nRendõr\",\"Rendben\",\"Kilépés\");[/pawn]
Ez egy egész public amit OnPlayerConnect lerázása után kell írni:
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOGID)
    {
         new pName[MAX_PLAYER_NAME], str2[129];
   GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
        if(response == 1)
{
    if(listitem == 0)
    {
           munkakor[playerid] = 1;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott busz sofõr-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
   }
    if(listitem == 1)
    {
           munkakor[playerid] = 2;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Villamos vezetõ-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
    }
    if(listitem == 2)
    {
           munkakor[playerid] = 3;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Vasút vezetõ-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
    }
    if(listitem == 3)
    {
           munkakor[playerid] = 5;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Pilóta-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
    }
    if(listitem == 4)
    {
           munkakor[playerid] = 6;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Rendõr-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
    }
        }
        if(response == 1)
{
    if(listitem == 0)
    {
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2044.8394,1335.2067,10.7612,3.0);
    buszcp[playerid] = 1;
   }
    if(listitem == 1)
    {
    }
        }
   return 1;
    }[/pawn]
ZCMD is kell hozzá:
[pawn]CMD:munka(playerid, params[])
    {
if(munkakor[playerid] == 1)
    {
         ShowPlayerDialog(playerid, MUNKADIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Munka ( Busz sofõr )\",\"1es vonal: SF Déli pályaudvar - Martin tér\\n 2es vonal Mariann körút - Vasúti pályaudvar\",\"Munkakezdés\",\"Mégse\");
    }
if(munkakor[playerid] == 2)
    {
    }
if(munkakor[playerid] == 3)
    {
    }
return 1;
}[/pawn]
Elõre is köszönöm!   :-*

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Buszos munka + textdraw + dialog (a dialog és a textdraw kész)
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 25. - 18:57:23 »
0 Show voters
Tehát olyan kell neked, hogy egyik cp után jöjjön a következõ.
Mód eleje:
new vonal1[MAX_PLAYERS];
Az indításhoz odateszed ezt:
vonal1[playerid] = 1;
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // kezdõ cp
Utánna:
 

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(vonal1[playerid] == 1)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // következõ cp
        vonal1[playerid] == 2;
    }
    if(vonal1[playerid] == 2)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // következõ cp
        vonal1[playerid] == 3;
    }
    //így a többit is
    return 1;
}

 
Nem biztos, hogy jó, nem teszteltem.

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
Buszos munka + textdraw + dialog (a dialog és a textdraw kész)
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 25. - 20:15:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: Antonyo date=1330192643\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17515\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tehát olyan kell neked, hogy egyik cp után jöjjön a következõ.
Mód eleje:
new vonal1[MAX_PLAYERS];
Az indításhoz odateszed ezt:
vonal1[playerid] = 1;
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // kezdõ cp
Utánna:
 

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(vonal1[playerid] == 1)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // következõ cp
        vonal1[playerid] == 2;
    }
    if(vonal1[playerid] == 2)
    {
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // következõ cp
        vonal1[playerid] == 3;
    }
    //így a többit is
    return 1;
}

 
Nem biztos, hogy jó, nem teszteltem.
 
Elkéstél! Próbálkoztam vele, és a végén sikerült!  :hihi: :thumbsup: :smokin:
 Megoldva, zárok!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal