Tehát olyan kell neked, hogy egyik cp után jöjjön a következõ.
Mód eleje:
new vonal1[MAX_PLAYERS];
Az indításhoz odateszed ezt:
vonal1[playerid] = 1;
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // kezdõ cp
Utánna:
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(vonal1[playerid] == 1)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // következõ cp
vonal1[playerid] == 2;
}
if(vonal1[playerid] == 2)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // következõ cp
vonal1[playerid] == 3;
}
//így a többit is
return 1;
}
Nem biztos, hogy jó, nem teszteltem.
Tehát olyan kell neked, hogy egyik cp után jöjjön a következõ.
Mód eleje:
new vonal1[MAX_PLAYERS];
Az indításhoz odateszed ezt:
vonal1[playerid] = 1;
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // kezdõ cp
Utánna:
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(vonal1[playerid] == 1)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // következõ cp
vonal1[playerid] == 2;
}
if(vonal1[playerid] == 2)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 3.0); // következõ cp
vonal1[playerid] == 3;
}
//így a többit is
return 1;
}
Nem biztos, hogy jó, nem teszteltem.
Elkéstél! Próbálkoztam vele, és a végén sikerült! :hihi: :thumbsup: :smokin:
Megoldva, zárok!