hogy tiszta legyen:
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
/////////////////////////
pontok = GetPlayerScore(playerid);
penz = GetPlayerMoney(playerid);
admin = IsPlayerDAdmin[playerid];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof( nev ));
format(fajl, sizeof (fajl), \"%s.ini\", nev);
format(fajl2, sizeof (fajl2), \"%d\", pontok);
format(fajl3, sizeof (fajl3), \"%d\", penz);
////////////////////////////
if(dialogid == 1001)
{
if(response)
{
dini_Create(fajl); // Létrehozzá a Fájlt a játékos nevével!!!
dini_IntSet(fajl,\"Pontok\",pontok); // Beállítja. Pontok = [szám]
dini_IntSet(fajl,\"Penz\",penz); //Beállítja. Pontok = [szám]
dini_IntSet(fajl,\"Admin\",admin); //Beállítja. Admin = 1/0
dini_Set(fajl,\"Jelszo\",inputtext); //Beállítja. Jelszó = [betük,string]
SendClientMessage(playerid, green,\"Sikeresen regisztráltál a szerverre!\");
}
}
if(dialogid == 1002)
{
if(response)
{
if(!strcmp(dini_Get( fajl, \"Jelszo\"), inputtext ) )
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(fajl,\"Pontok\"));
SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl,\"Penz\"));
IsPlayerDAdmin[playerid] = dini_Int(fajl,\"Admin\");
SendClientMessage(playerid, green,\"Profilod betöltve.\");
return 1;
}
}
else SendClientMessage(playerid,red,\"Nem léptél be.\");
}
else
SendClientMessage(playerid,red,\"Hibás jelszó! Próbáld mégegyszer!\");
ShowPlayerDialog(playerid,1002,DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\",\"\\nÍrd be a jelszavad!\",\"Elfogad\",\"Mégsem\");
return 1;
}[/pawn]