Szerző Téma: Bugos Mode  (Megtekintve 652 alkalommal)

Bugos Mode
« Dátum: 2012. november 10. - 09:49:04 »
0 Show voters
Hy!
A Karantén Dm et használom és bugolja a Modomat szóval mikor meghalok a dmben kirak kezdõhelyen dm helyett...
Mikor kivettem a Modbol a Spawn sort akkor rendesen mûködött mi lehet az oka??
Karantén Dm
 
    #include < a_samp >
    #include <  zcmd  >
    new InKDM [ MAX_PLAYERS ] ;
    new cvar ;
    forward Object ( playerid ) ;
    forward ObjectOff ( playerid ) ;
    public OnPlayerConnect( playerid )
    {
    InKDM [ playerid ] = 0;
    return 1 ;
    }
    public OnPlayerDisconnect ( playerid , reason )
    {
    InKDM [ playerid ] = 0;
    cvar-- ;
    return 1 ;
    }
    CMD:kdm ( playerid , params[] )
    {
    new string [250] ;
    new name [ MAX_PLAYER_NAME ] ;
    if ( InKDM [ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , -1 , \"Már benne vagy a KDM -ben!\" ) ;
    ResetPlayerWeapons ( playerid ) ;
    InKDM [ playerid ] = 1 ;
    cvar++;
    SetPlayerPos ( playerid , -1965.3878,515.6260,202.2840 ) ;
    GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
    format ( string , sizeof ( string ) , \"{ffc400}* {ff5e00}%s {ffc400}csatlakozott a Karantén DM -be {ff5e00}(/kdm) {ffc400}| {FFFF00}Bentlévõk Száma: {FF0000}%i | *\" , name , cvar ) ;
    SendClientMessageToAll ( -1 , string ) ;
    return 1 ;
    }
    CMD:exitdm ( playerid , params[] )
    {
    if ( InKDM [ playerid ] == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , -1 , \"Nem vagy benne a KDM -ben!\" ) ;new string [250] ;
    new name [ MAX_PLAYER_NAME ] ;
    ResetPlayerWeapons ( playerid ) ;
    InKDM [ playerid ] = 0 ;
    cvar--;
    GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
    format ( string , sizeof ( string ) , \"{ffc400}* {ff5e00}%s {ffc400}kilépett a Karantén DM -bõl {ff5e00}(/exitdm) {ffc400}| {FFFF00}Bentlévõk Száma: {FF0000}%i {ffc400}| *\" , name , cvar ) ;
    SendClientMessageToAll ( -1 , string ) ;
    return 1 ;
    }
    public OnPlayerDeath ( playerid , killerid , reason )
    {
    if ( InKDM [ playerid ] == 1 )
    {
    TogglePlayerSpectating ( playerid, 1 ) ;
    PlayerSpectatePlayer ( playerid , killerid ) ;
    GivePlayerMoney ( killerid, 10000 ) ;
    GivePlayerMoney ( playerid, 10000 ) ;
    Object ( playerid ) ;
    }
    return 1 ;
    }
    public OnPlayerSpawn ( playerid )
    {
    if ( InKDM [ playerid ] == 1 )
    {
    SetPlayerPos ( playerid , -1965.3878,515.6260,202.2840 ) ;
    }
    return 1 ;
    }
    public Object ( playerid )
    {
    GameTextForPlayer ( playerid , \"~h~~r~ÚJRASAPWNOLÁS ~g~BETÖLTÉSE!\" , 3000 , 6 ) ; //megjelenítendo szöveg
    PlayerPlaySound ( playerid , 1056 , 0.0, 0.0, 0.0 ) ; //hang az objectek betöltése közben
    SetTimerEx ( \"ObjectOff\" , 7000 , 0 , \"e\" , playerid ) ; //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
    return 1;
    }
    public ObjectOff ( playerid )
    {
    TogglePlayerSpectating ( playerid , 0 );
    GameTextForPlayer ( playerid , \"~h~~r~ÚJRASPAWNOLÁS ~g~BETÖLTVE!\" , 3000 , 6 ) ; //megjelenítendo szöveg
    PlayerPlaySound ( playerid , 1056 , 0.0 , 0.0 , 0.0 ) ; //hang az objectek betöltése végén
    return 1;
    }

 
Mod Spawn sora:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 500);
    Object(playerid);
    SetPlayerPos(playerid,2145.8665,-2573.8691,19.5625);
    Object(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);
Object(playerid);
Object(playerid);
    SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
    Object(playerid);
TogglePlayerClock(playerid,1);
Object(playerid);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw); //TextDraw megjelenítése
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw1); //TextDraw megjelenítése
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw2); //TextDraw megjelenítése
return 1;
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Bugos Mode
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 10. - 09:53:54 »
0 Show voters
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(InDM[playerid] == 1) {
//ide amit csináljon spawnkor ha dm be van.
}
return 1;
}

Bugos Mode
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 10. - 10:04:16 »
0 Show voters
Beraktam A Gamemodbe  de nem jó :(
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(InKDM[playerid] == 1) {
    SetPlayerPos ( playerid , -1965.3878,515.6260,202.2840 ) ;
    }
    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 500);
    Object(playerid);
    SetPlayerPos(playerid,2145.8665,-2573.8691,19.5625);
    Object(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);
Object(playerid);
Object(playerid);
    SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
    Object(playerid);
TogglePlayerClock(playerid,1);
Object(playerid);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw); //TextDraw megjelenítése
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw1); //TextDraw megjelenítése
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw2); //TextDraw megjelenítése
return 1;
}

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Bugos Mode
« Válasz #3 Dátum: 2012. november 10. - 11:11:38 »
0 Show voters
if(InKDM[playerid] == 1) { SetPlayerPos ( playerid , -1965.3878,515.6260,202.2840 ) ; }
else { SetPlayerPos(playerid,2145.8665,-2573.8691,19.5625); }

 
felülre rakd be és lentrõl töröld ki ezt:
 
SetPlayerPos(playerid,2145.8665,-2573.8691,19.5625);
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Bugos Mode
« Válasz #4 Dátum: 2012. november 10. - 11:27:55 »
0 Show voters
beraktam mind2 be de még mindig szar...
átnéztem és sehol máshol nincs Spawn
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
  if(InKDM[playerid] == 1) { SetPlayerPos ( playerid , -1965.3878,515.6260,202.2840 ) ; }
  else { SetPlayerPos(playerid,2145.8665,-2573.8691,19.5625); }
    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 500);
    Object(playerid);
   
    Object(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);
Object(playerid);
Object(playerid);
    SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
    Object(playerid);
TogglePlayerClock(playerid,1);
Object(playerid);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw); //TextDraw megjelenítése
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw1); //TextDraw megjelenítése
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw2); //TextDraw megjelenítése
return 1;
}

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Bugos Mode
« Válasz #5 Dátum: 2012. november 10. - 11:34:43 »
0 Show voters
public OnPlayerSpawn(playerid) {
     if(InKDM[playerid] == 1) {
     SetPlayerPos(playerid, -1965.3878,515.6260,202.2840); // ez ha DM ben van, akkor teléz a DM helyre
}else{
// innentõl meg amikor nincs DM-ben
SetPlayerPos(playerid,2145.8665,-2573.8691,19.5625);
    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 500);
    Object(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
TogglePlayerClock(playerid,1);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw); //TextDraw megjelenítése
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw1); //TextDraw megjelenítése
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:textdraw2); //TextDraw megjelenítése
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal