Szerző Téma: bug jelentés/mentés  (Megtekintve 1069 alkalommal)

bug jelentés/mentés
« Dátum: 2010. november 22. - 20:46:26 »
0 Show voters
Sziasztok! bocs, hogy ilyen hamar nyitottam új témát, de az lenne a kérdésem felétek, hogy azt hogy lehet megcsinálni, hogy beírj egy sima játékos hogy /bug és a szerver írja ki hogy [HASZNÁLATA]: /bug hibajelentés
és ha leír, egy játékos egy hibát pl: /bug /v jármûlehívó hiba akkor a scriptfiles mappába mentse le amit a player irt hibának. remélem érthetõ  ::|
Elõre is kösz szépen :)

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
bug jelentés/mentés
« Válasz #1 Dátum: 2010. november 22. - 21:08:09 »
0 Show voters

CMD:bug( playerid, params[  ] ) {
new szBug[ 128 ];
if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) {
    SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" );
} else {
    new File: fileHandle;
    fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
    fwrite( fileHandle, szBug );
    fclose( fileHandle );
    SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
}
return 1;
}

 
Szükséged van hozzá a sscanf pluginra, és a zcmd függvénykönyvtárra.

bug jelentés/mentés
« Válasz #2 Dátum: 2010. november 22. - 21:27:21 »
0 Show voters
CMD:bug( playerid, params[  ] ) {
   new szBug[ 128 ];
   if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) {
       SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" );
   } else {
       new File: fileHandle;
       fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
       fwrite( fileHandle, szBug );
       fclose( fileHandle );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
   }
   return 1;
}
[/quote]
Én ezt a public OnPlayerStateChange fügvény felé tettem, és ami hozzá kellett még hozzá, de van egy hiba:
 
C:\\Documents and Settings\\User.MUNKACSI-CC245C\\Desktop\\LcD szerver\\gamemodes\\LcD.pwn(18414) : warning 203: symbol is never used: \"bug\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.

 
lehet hogy rossz helyre raktam :S
Elmondanád, hogy mit hova kell tenni pls?:)

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
bug jelentés/mentés
« Válasz #3 Dátum: 2010. november 22. - 21:43:27 »
0 Show voters
Globális névtérbe tedd( tehát ne másik függvénybe ). Pl:
 

#include < a_samp >
//...
#define COLOR_... 0xFFFFFFF
//...
public OnPlayerConnect( playerid ) {
    //...
    return 1;
}
CMD:bug( playerid, params[  ] ) {
     new szBug[ 128 ];
   if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) {
       SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" );
   } else {
       new File: fileHandle;
       fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
       fwrite( fileHandle, szBug );
       fclose( fileHandle );
       SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
   }
   return 1;
}

bug jelentés/mentés
« Válasz #4 Dátum: 2010. november 23. - 13:18:23 »
0 Show voters
ugyanaz lehet a sscanf nevû mappát tettem rossz helyre de már beraktam a szerver mappába, meg a scriptfiles be is. Ezeket hova kell?

Nem elérhető ZeRo

  • 4620
  • Ex Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
bug jelentés/mentés
« Válasz #5 Dátum: 2010. november 23. - 14:14:39 »
0 Show voters
A zcmd.inc-t a SZERVERMAPPÁD/pawno/includes mappába.
A sscanf-ot pedig így.

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
bug jelentés/mentés
« Válasz #6 Dátum: 2010. november 24. - 17:27:15 »
0 Show voters
Hi
Énis felhasználtam egy kicsit átalakítva, de az a baj, hogy amikor leirom a hibát nem irja bele a fájlba, létrehozza de nem irja bele.
Kód:
 

if(strcmp(cmd, \"/bug\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /bug [bug leírása]\");
      return 1;
   }
   new szBug[ 128 ];
    new File: fileHandle;
    fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
    fwrite( fileHandle, szBug );
    fclose( fileHandle );
    SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal