-
Sziasztok! bocs, hogy ilyen hamar nyitottam új témát, de az lenne a kérdésem felétek, hogy azt hogy lehet megcsinálni, hogy beírj egy sima játékos hogy /bug és a szerver írja ki hogy [HASZNÁLATA]: /bug hibajelentés
és ha leír, egy játékos egy hibát pl: /bug /v jármûlehívó hiba akkor a scriptfiles mappába mentse le amit a player irt hibának. remélem érthetõ ::|
Elõre is kösz szépen :)
-
CMD:bug( playerid, params[ ] ) {
new szBug[ 128 ];
if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" );
} else {
new File: fileHandle;
fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
fwrite( fileHandle, szBug );
fclose( fileHandle );
SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
}
return 1;
}
Szükséged van hozzá a sscanf pluginra, és a zcmd függvénykönyvtárra.
-
CMD:bug( playerid, params[ ] ) {
new szBug[ 128 ];
if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" );
} else {
new File: fileHandle;
fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
fwrite( fileHandle, szBug );
fclose( fileHandle );
SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
}
return 1;
}
[/quote]
Én ezt a public OnPlayerStateChange fügvény felé tettem, és ami hozzá kellett még hozzá, de van egy hiba:
C:\\Documents and Settings\\User.MUNKACSI-CC245C\\Desktop\\LcD szerver\\gamemodes\\LcD.pwn(18414) : warning 203: symbol is never used: \"bug\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
lehet hogy rossz helyre raktam :S
Elmondanád, hogy mit hova kell tenni pls?:)
-
Globális névtérbe tedd( tehát ne másik függvénybe ). Pl:
#include < a_samp >
//...
#define COLOR_... 0xFFFFFFF
//...
public OnPlayerConnect( playerid ) {
//...
return 1;
}
CMD:bug( playerid, params[ ] ) {
new szBug[ 128 ];
if( unformat( params, \"s[128]\", szBug ) ) {
SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /bug < Hibajelentés >\" );
} else {
new File: fileHandle;
fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
fwrite( fileHandle, szBug );
fclose( fileHandle );
SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
}
return 1;
}
-
ugyanaz lehet a sscanf nevû mappát tettem rossz helyre de már beraktam a szerver mappába, meg a scriptfiles be is. Ezeket hova kell?
-
A zcmd.inc-t a SZERVERMAPPÁD/pawno/includes mappába.
A sscanf-ot pedig így.
-
Hi
Énis felhasználtam egy kicsit átalakítva, de az a baj, hogy amikor leirom a hibát nem irja bele a fájlba, létrehozza de nem irja bele.
Kód:
if(strcmp(cmd, \"/bug\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /bug [bug leírása]\");
return 1;
}
new szBug[ 128 ];
new File: fileHandle;
fileHandle = fopen( \"bugs.txt\", io_append );
fwrite( fileHandle, szBug );
fclose( fileHandle );
SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, \"Jelentés elküldve!\" );
}
return 1;
}