Szerző Téma: Objectek betöltésének távolsága  (Megtekintve 651 alkalommal)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Objectek betöltésének távolsága
« Dátum: 2013. augusztus 18. - 18:24:21 »
0 Show voters
Sziasztok!
Címet nehéz volt adni a témának, de a választ valószínûleg hamar megkapom valakitõl. Még mikor kijött a 0.3x, olvastam a hiv. fórumon, hogy be lehet állítani az obejctek betöltésének távolságát.
 
You can now set the draw distance on objects to any distance. This will allow for more seamless object streaming in custom areas.[/quote]
Ezt hogy lehet alkalmazni? És hol? Csak CreateObjectnél, vagy már megcsinálták Dynamic Objectre is?
Várom a választ, remélem érthetõ volta. Üdvözlettel: Dfoglalo

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Objectek betöltésének távolsága
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 18. - 18:57:18 »
0 Show voters
Õõõ tehát hogy az objectet milyen távolságról legyen látható?
CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:DrawDistance)
\"drawdistance\" állítsd át amennyire akarod.
De am nemhiszem hogy ezt akartad, tehát.. xd
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 18. - 18:59:34 írta BoOy »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Objectek betöltésének távolsága
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 18. - 19:03:21 »
0 Show voters
De, pontosan ezt akartam. És valahogy éreztem, hogy a függvény utolsó értéke lesz az... xD Dynamicra nincs valami plugin amivel alkalmazható? Mert 1000 objecttel szart sem érek...

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Objectek betöltésének távolsága
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 18. - 19:09:26 »
0 Show voters

De, pontosan ezt akartam. És valahogy éreztem, hogy a függvény utolsó értéke lesz az... xD Dynamicra nincs valami plugin amivel alkalmazható? Mert 1000 objecttel sz*rt sem érek...
 
[/quote]
Igaz azt mire végig írod meg õszülsz

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Objectek betöltésének távolsága
« Válasz #4 Dátum: 2013. augusztus 18. - 19:10:08 »
+1 Show voters
de ott is az utolsó xD
Bocsi nem mertem leírni azt hittem hülyeséget írok :D
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid, interiorid, playerid, streamdistance);
A streamerbe minden alap dolog, egy kicsit felvan túrbózva :D
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 18. - 19:14:39 írta BoOy »

Objectek betöltésének távolsága
« Válasz #5 Dátum: 2013. augusztus 18. - 20:22:43 »
+1 Show voters
Másik funkciónál tudod azt állítani:
 
native CreateDynamicObjectEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, Float:drawdistance = 0.0, Float:streamdistance = 200.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);

 
Ott van amit keresel drawdistance, annyi van hogy át kell írnod az objecteket erre a funkcióra.
Edit:
A sima CreateObjectnél csak streamdistance van, streamer plugin verzió 2.6.1:
 
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0);
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 18. - 20:25:36 írta ɐʞzssǝlosz »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Objectek betöltésének távolsága
« Válasz #6 Dátum: 2013. augusztus 20. - 11:43:50 »
0 Show voters
Elég válasz jött, megoldva, köszi all, ment a +.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal