Szerző Téma: Börtönbe kerülés és /börtön probléma  (Megtekintve 622 alkalommal)

Börtönbe kerülés és /börtön probléma
« Dátum: 2015. január 01. - 16:53:43 »
0 Show voters
Üdvözlök mindenkit!
Nem szokásom fórumra írogatni mert, általába meg tudom oldani a gondjaimat viszont ez most kifogott rajtam elég régen űztem már az ipart. Nos ebbe a módba szerettem volna létrehozni az első rendőrség börtöne után mégegyett csak ezzel problémáim akadtak. Inkább Bemásoltam azt is ami van előtte. Előre is köszönök minden segítséget. A Pawn nem jelez hibát viszont 30 másodperces lecsukásnál 1 másodperc alatt szabadul a játékos és nem tud külömbséget tenni a két börtön között még /ajail parancsnál sem és van mikor beragadok szabadulás után a kispawnoláson.
 

new Float:RandomJailSpawnSF[1][3] = {
{198.3159,162.0286,1003.0300}
};
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 3)
{
    SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Civilruha1]);
    Nevekki(playerid);
    SetPlayerInterior(playerid, 10);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
            new randomj;
   randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
   SetPlayerPos(playerid, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Még nem ülted le a büntetésed!\");
   return 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pJailed] == 4)
{
    SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][Civilruha1]);
    Nevekki(playerid);
    SetPlayerInterior(playerid, 3);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
                        new randomjsf;
   randomjsf = random(sizeof(RandomJailSpawnSF));
   SetPlayerPos(playerid, RandomJailSpawnSF[randomjsf][0], RandomJailSpawnSF[randomjsf][1], RandomJailSpawnSF[randomjsf][2]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Még nem ülted le a büntetésed!\");
   return 1;
}
            else if(PlayerInfo[pJailed] == 3)
            {
            SetPlayerInterior(i, 10);
            PlayerInfo[pInt] = 0;
            PlayerInfo[bilincs] = 0;
            SetPlayerPos(i,201.2062,158.7791,1003.0234);
            }
            PlayerInfo[pJailed] = 0;
            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Leülted a büntetésedet, ezért kiszabadultál a börtönből.\");
            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Legközelebb ne kövess el egy bűncselekményt sem!\");
            format(string, sizeof(string), \"~w~Kiszabadultál\");
            GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1);
            SetPlayerPos(i,217.6835,119.8495,999.0156);
            PlayerInfo[Ajail] = 0;
            if(gTeam == 4) { gTeam = 3; }
            ClearCrime(i);
            SetPlayerToTeamColor(i);
                        }
            else if(PlayerInfo[pJailed] == 4)
            {
            SetPlayerInterior(i, 3);
            PlayerInfo[pInt] = 0;
            PlayerInfo[bilincs] = 0;
            SetPlayerPos(i,201.5700,158.1573,1003.0234);
            {
            PlayerInfo[pJailed] = 0;
            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Leülted a büntetésedet, ezért kiszabadultál a börtönből.\");
            SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1,\"Legközelebb ne kövess el egy bűncselekményt sem!\");
            format(stringx, sizeof(stringx), \"~w~Kiszabadultál\");
            GameTextForPlayer(i, string, 5000, 1);
            SetPlayerPos(i,201.2500,160.1188,1003.0234);
            PlayerInfo[Ajail] = 0;
            if(gTeam == 4) { gTeam = 3; }
            ClearCrime(i);
            SetPlayerToTeamColor(i);
if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
      return 1;
   }
   new time = strval(tmp);
   if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az időtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\"); return 1; }
   new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
   new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
   idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
   result[idx - offset] = cmdtext[idx];
   idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"SuperLife RPG: /börtön [időtartam] [indok]\");
   return 1;
   }
   if(IsPlayerConnected(suspect))
   {
       if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141) || PlayerToPoint(6.0, playerid, 201.5700,158.1573,1003.0234))
       {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
            {
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzsőrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzsőrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tőrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főtőrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) if(time > 1400) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Főhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Őrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel T.E.K tag vagy ezért 3000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               SafeResetPlayerWeapons(suspect);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result);
               SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
               PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000;
               SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000);
               varoskassza -= 5000;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);
               ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Rendőr] %s rendőr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
               LoOoG(stringx);
               if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
               new randomj;
               randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
               SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
               SetPlayerInterior(suspect, 10);
               PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
               PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
               PlayerCuffed[suspect] = 0;
               PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
               TogglePlayerControllable(suspect,1);
               ClearAnimations(giveplayerid);
               if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
               new randomjsf;
               randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
               SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawnSF[randomjsf][0], RandomJailSpawnSF[randomjsf][1], RandomJailSpawnSF[randomjsf][2]);
               SetPlayerInterior(suspect, 3);
               PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
               PlayerInfo[suspect][pJailed] = 4;
               PlayerCuffed[suspect] = 0;
               PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
               TogglePlayerControllable(suspect,1);
               ClearAnimations(giveplayerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendőr.\");
            }
         }
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendőrség bőrtőn oldali bejáratánál!\");
   }
   else
   {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
      return 1;
   }
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 03. - 17:07:34 írta ƒlaﻛh »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal